REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Jest wiele takich małych,ale wygodnych samochodów
MotoAlbercik napisał(a):Na tak krótkie trasy,to ani to,ani to ci się nie opłaci.Wyjdzie w sumie na jedno - różnicę w cenie jaka jest między dieslem,a Pb,zapłacisz za instalację gazową,która nie prędko ci się zwróci.Lepiej wyjdziesz na Pb,kupując małe autko - np. Punto,Atos itp.
Pisałeś o Audi A4 - tam nie ma ssania ręcznego.Nie wyłączysz go po 100-200 metrach.Poza tym,nie ma tak,że przełączysz się na LPG kiedy chcesz.Temp. cieczy chłodzącej w silniku musi mieć minimum 20-30 stopni.W przeciwnym razie,gaz do komory spalania będzie dochodził w postaci płynnej,a nie gazowej i silnik będzie spalał go o wiele więcej.Szybciej też wykończysz reduktor.Tak więc za naprawy instalacji gazowej i przegląds zapłacisz może tyle co byś zaoszczędził na ON.
W twoim przypadku opłaci ci się tylko silnik benzynowy,a niewielkiej pojemności.A jak zrobisz to już twój wybór.
bo niema takich aut! tz z silnikiem do 1,4 za mniej niz 15tys zł z klimą i elektryką
silnikiem beznynowym 1,8, mam placic ponad 10kafli za auto klasy A, B bez klimy jesli moge kupic duzo lepsze?