Diesel do 45tyś

Diesel do 45tyś

11 Lip 2010, 18:03

Witam, mam ok 45tyś i planuję kupić coś nie starszego jak 2006 rok z przebiegiem max 100-110 tys km. Zastanawiam się nad Seatem Leon 2.0 TDI (170KM)... proszę o inne ciekawe propozycje i opinie o tym aucie
grantorino71
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 11 Lip 2010, 17:58
Miejscowość: Czwa

Re: Diesel do 45tyś

11 Lip 2010, 19:01

Jeśli te 2.0 TDI z początku to polecam gruntownie sprawdzić silnik. Golf V, Passat B6, przebieg na diesla z 2006 rzędu 100k mało realny.
kamyl
Aktywny
 
Posty: 278
Rejestracja: 22 Cze 2010, 19:30
Miejscowość: SR
Prawo jazdy od: 0- 4-2009
Auto: VC GTS
Silnik: Z19DT
Paliwo: Diesel
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

Re: Diesel do 45tyś

11 Lip 2010, 23:47

kamyl napisał(a):Jeśli te 2.0 TDI z początku to polecam gruntownie sprawdzić silnik. Golf V, Passat B6, przebieg na diesla z 2006 rzędu 100k mało realny.

Mało realny bo co? 25tyś km rocznie to bardzo duzo jak na polskie realia i zwykłą osobe prywatną, srednio dziennie wychodzi 70km.
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Rejestracja: 25 Lut 2009, 11:48
Miejscowość: Kraków

Re: Diesel do 45tyś

12 Lip 2010, 07:52

Jak na diesla to niewiele, rzekłbym, że zazwyczaj poniżej granicy opłacalności jego zakupu.
Moi rodzice średnio robią trochę ponad 30tys. rocznie a są osobami prywatnymi, nie jezdzą do pracy itp. Zależy ile kto jeździ ale np. nam przez same wakacje wychodzi ~10tys. a przez resztę roku różnych wycieczek samochodowych i czy innych przejazdów też się spokojnie uzbiera na 20tys. km.
Oni kupili diesla bo im się opłacało mimo, że w salonie musieli zostawić prawie 8tys. więcej.
Na Polskie to sporo choć i tak wydaje mi się, że osobowy sprzedające samochody po 2-3 latach to zazwyczaj użytkownicy którzy dużo jeźdzą i stąd realne roczne przebiegi tych samochodów wahają się pomiędzy 30-60tys. rocznie i to w rękach prywatnych.
A jeśli mowa o samochodach sprowadzonych z zagranicy gdzie sieć autostrad jest rozwinięta to nie przebiegi 150-200tys. po 4 latach powinny dziwić a 60-80tys.
Ludzie nie są głupi i liczą czy diesel im sięopłaca, jeśli ktoś mało jeździ to kupowanie diesla jest bezsensem.
Nie oszukujmy się, diesla się nie kupuje dla przyjemności a dla oszczędności.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volvo S60 Polestar Concept to najszybsze koncepcyjne Volvo Volvo S60 Polestar Concept to najszybsze koncepcyjne Volvo
    Najszybszy samochód koncepcyjny w historii Volvo to "Volvo S60 Polestar Concept" które wyposażono we wzmocniony rzędowy sześciocylindrowy silnik T6 napędzający cztery koła za pośrednictwem układu Haldex. Ten ...
    Kia GT4 Stinger: 315 KM w koreańskim coupe Kia GT4 Stinger: 315 KM w koreańskim coupe
    Kia zaprezentowała koncepcyjne coupe o nazwie GT4 Stinger na salonie w Detroit. Pod maską Kia GT4 Stinger znajduje się turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2 litrów, generujący moc 315 KM. Napęd jest przenoszony ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • 8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Infiniti Q50
      Autosacrum 2009
      S2020005