Dostawczak do 3,5T o dużej nośności. Izoterma/Skrzynia z windą.

Dostawczak do 3,5T o dużej nośności. Izoterma/Skrzynia z windą.

11 Lis 2017, 19:11

Witam Was bardzo serdecznie jako nowy użytkownik forum.

Nie będę się rozpisywał zbyt dużo bo i nie ma po co.
Chcę kupić nowe auto dostawcze typu skrzynia/izoterma do 3.5 tony.
To czego oczekuję od tego samochodu to możliwie jak największa ładowność, a wiem że z tym jest dość duży problem. Na razie byłem i oglądałem Fiata Ducato. Powiedzieli mi w salonie że jeśli zależy mi na tego typu aucie muszę liczyć się z tym, że na towar zostanie mi maksymalnie 900 kg. Auto + paka + winda to już podobno 2600 kg. Zapewniali że obojętnie jaką markę bym nie wybrał to będzie tak samo. Radzili ponadto żebym zastanowił się nad długim furgonem gdyż ładowność jest o wiele większa bo do 1500 kg - ALE TO NIE WCHODZI W GRĘ.
Proszę o poradę czy z tą ładownością jest tak jak powiedzieli w salonie Fiata? Czy wśród innych producentów jak Iveco, Peugeot, Citroen nie ma aut gdzie będę mógł wozić coś więcej? Bardzo często będę jeździł do Niemiec, a wiecie jak tam drogówka trzepie polskich kierowców, a wyrzucanie towaru na poboczu mi się nie uśmiecha jak wezmą na wagę.
Za pomoc z góry dzięki!
Piterrr
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 11 Lis 2017, 18:59
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: honda

Re: Dostawczak do 3,5T o dużej nośności. Izoterma/Skrzynia z windą.

11 Lis 2017, 19:37

Piterrr napisał(a):Zapewniali że obojętnie jaką markę bym nie wybrał to będzie tak samo.


Bo tak niestety będzie.
Np. starsze sprintery z kontenerem i winda miały 750kg
Insignia ST, 2.0DTH/170, '17
Focus 2, 1.6tdci/90, '10
Invi
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3449
Rejestracja: 04 Cze 2016, 17:15
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Focus 2, Insignia ST
Silnik: 1.6tdci, 2.0dth
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Dostawczak do 3,5T o dużej nośności. Izoterma/Skrzynia z windą.

13 Lis 2017, 13:57

To 900kg z windą to bardzo optymistyczny wynik. Raczej obstawiał bym bliżej 700kg i to przy dobrych wiatrach. Ludzi z Fiata nie ma za bardzo co słuchać, bo oni znają jedynie wagę homologacyjną, która nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Może bez windy i z lekką zabudową uda się osiągnąć około tony ładowności.
pkc
Zaawansowany
 
Posty: 680
Rejestracja: 15 Gru 2014, 18:36
Prawo jazdy od: 10 08 2004
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E36,Audi A4 B8/80 B4/A6 C6
Silnik: 328i/2.0TFSi/2.6/3.0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wypadek z udziałem jednego pojazdu to co trzecia śmierć na drodze Wypadek z udziałem jednego pojazdu to co trzecia śmierć na drodze
    Wypadek drogowy może kojarzyć się przede wszystkim z tragiczną w skutkach kolizją, w której bierze udział dwóch lub więcej uczestników ruchu drogowego, ale okazuje się, że zdarzenia z udziałem tylko jednego ...
    Virtual Reality Holodeck - wspólna praca w wirtualnym otoczeniu Virtual Reality Holodeck - wspólna praca w wirtualnym otoczeniu
    Audi testuje obecnie tzw. Virtual Reality Holodeck, dający możliwość oceny stylistyki nowych modeli. Rozwiązanie to pozwala wykreować wirtualne otoczenie, do którego można wejść i obejrzeć umieszczone w nim trójwymiarowe ...

  •  
    • Nubira
      Skoda Superb, tylna lampa
      Chevrolet Corvette C6 GT1
      Polonez 2000