Ssangyong Motor informuje, że firma sprzedała w czerwcu 2015 r. 12.372 samochodów: 8.420 na rynku krajowym w Korei i 3.952 w eksporcie.
Dzięki dużej popularności nowego Tivoli sprzedaż utrzymała tendencje wzrostowe, po raz kolejny przekraczając liczbę 12 tysięcy, a na rynku koreańskim SsangYong utrzymał pozycję lidera w liczbie sprzedanych samochodów.
Tivoli, który okazał się sensacją na rynku kompaktowych SUV-ów, otwiera listę najpopularniejszych modeli, z wynikiem 6.039 sprzedanych sztuk, z czego nabywcę znalazło 3.630 sztuk Tivoli w Korei i 2.409 na pozostałych rynkach. To już trzeci miesiąc z rzędu, kiedy sprzedaż Tivoli przekracza 5 tysięcy sztuk i pierwszy raz od premiery w styczniu b.r., kiedy przekroczyła ona 6 tys. sztuk.
Dzięki takim wynikom Tivoli, SsangYong odnotował najlepszy wynik sprzedaży na rynku krajowym od 2005 roku, podczas gdy w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrost sprzedaży kontynuując trend zwyżkowy wzrósł o 63,3%.
Tak duże zainteresowanie modelami SsangYonga, a także intensywna promocja Tivoli, także w wersji diesla, na rynkach strategicznych, w Europie i Chinach, przyczynia się do wzrostu eksportu.
W tym celu SsangYong poczynając od maja b.r. organizuje w Europie oraz w Chinach szereg imprez promujących Tivoli, w tym m.in. uroczyste premiery oraz jazdy próbne w Tivoli we Włoszech, w Belgii oraz w Chinach.
SsangYong planuje prowadzić bardziej intensywne działania w celu zwiększenia swojego udziału w światowym rynku kompaktowych SUV-ów w oparciu o wzbogaconą linię oferowanych aut, w tym dieslowską wersję Tivoli.
Potrzebna edukacja na temat systemów bezpieczeństwa czynnego Producenci samochodów przewidują, że w ciągu najbliższych lat na rynku pojawią się zaawansowane systemy zautomatyzowanego prowadzenia o znacznie szerszym działaniu niż obecnie. Jednak nowe badania pokazują, że wielu ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.