Ssangyong Motor informuje, że firma sprzedała w czerwcu 2015 r. 12.372 samochodów: 8.420 na rynku krajowym w Korei i 3.952 w eksporcie.
Dzięki dużej popularności nowego Tivoli sprzedaż utrzymała tendencje wzrostowe, po raz kolejny przekraczając liczbę 12 tysięcy, a na rynku koreańskim SsangYong utrzymał pozycję lidera w liczbie sprzedanych samochodów.
Tivoli, który okazał się sensacją na rynku kompaktowych SUV-ów, otwiera listę najpopularniejszych modeli, z wynikiem 6.039 sprzedanych sztuk, z czego nabywcę znalazło 3.630 sztuk Tivoli w Korei i 2.409 na pozostałych rynkach. To już trzeci miesiąc z rzędu, kiedy sprzedaż Tivoli przekracza 5 tysięcy sztuk i pierwszy raz od premiery w styczniu b.r., kiedy przekroczyła ona 6 tys. sztuk.
Dzięki takim wynikom Tivoli, SsangYong odnotował najlepszy wynik sprzedaży na rynku krajowym od 2005 roku, podczas gdy w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrost sprzedaży kontynuując trend zwyżkowy wzrósł o 63,3%.
Tak duże zainteresowanie modelami SsangYonga, a także intensywna promocja Tivoli, także w wersji diesla, na rynkach strategicznych, w Europie i Chinach, przyczynia się do wzrostu eksportu.
W tym celu SsangYong poczynając od maja b.r. organizuje w Europie oraz w Chinach szereg imprez promujących Tivoli, w tym m.in. uroczyste premiery oraz jazdy próbne w Tivoli we Włoszech, w Belgii oraz w Chinach.
SsangYong planuje prowadzić bardziej intensywne działania w celu zwiększenia swojego udziału w światowym rynku kompaktowych SUV-ów w oparciu o wzbogaconą linię oferowanych aut, w tym dieslowską wersję Tivoli.
Dlaczego Octavia to jeden z najpopularniejszych modeli w Polsce? Škoda Octavia regularnie znajduje się w czołówce polskich rankingów sprzedaży, zdobywając serca kierowców niezależnie od wieku czy potrzeb. Wysoka pozycja Octavii nie jest dziełem przypadku, a ...
Lexus RX L to naziemna klasa biznes dla całej rodziny Kto pamięta jeszcze, jak lata się samolotem? Piloci z pewnością, ale spójrzmy na sytuację oczami pasażerów. Liczba rejsowych lotów jest w obecnej sytuacji minimalna, a wiele osób tęskni za podróżami, ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.