Ekonomiczne auto dla ucznia.

15 Cze 2014, 12:43

Hej, jestem dopiero początkującym kierowcom, w sumie dopiero będę zdawał egzamin na prawko, ale już zastanawiam się jakie auto kupić :D, mam na to ok 4-5 tys więcej nie da rady. Potrzebuję auta, które jest w benzynie (bez gazu), w miarę przystępny rozmiar 3,6-4,1m maksymalnie, mało palącego i dosyć taniego w naprawach i najlepiej mało psującego się xD, w sumie to chyba nie takie duże wymogi ;). Tym autem chcę mniej więcej stosować ecodriving, więc 500+ koni nie potrzebuję, tygodniowo wychodzi ok 180 km drogi. Moje typy to:

Polo 3 1.4 60KM
Corsa b 1.4 60KM
fiesta mk4 1.2 75KM
focus 1.6 100KM

co do tych fordów to nie za bardzo bo mam złe wspomnienia z fordami (np, u rodziców w starej fiescie załatanie nadkola dżinsami przy użyciu żywicy xD, a wszystko dzięki rdzy ^^)
kojotm
Nowicjusz

Auto: Nie
0

15 Cze 2014, 12:48

Focus to co najmniej 10k. Przeszukałeś forum czy bezmyślnie założyłeś nowy temat? Takie tematy już się przewijały :)
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

15 Cze 2014, 12:49

Może Daweoo Matiz
[link do oferty na Olx wygasł]
Albo Fiat Seicento
[link do oferty na Olx wygasł]
BK1928
Zaawansowany

Prawo jazdy: 06 06 2014
Auto: Mercedes-Benz Klasy E W212
Silnik: E200 CDI 136km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2010
0

15 Cze 2014, 12:51

Ja radze najpierw zrobić prawko a potem szukać auta bo typy zmienią Ci sie jeszcze setki razy.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2012
0

15 Cze 2014, 12:52