Fiat Ducato gałka wachacza

07 Wrz 2010, 21:14

Witam wszystkich

Mam straszny problem nie jestem mechanikiem ale wczorajszej nocy skradziono mi z pod domu Ducato dzisiaj wieczorkiem znalazło się policja mnie poinformowała lecz auto nie było w stanie jechać. Nie miałem gdzie tego auta zostawić więc poprosiłem gościa od lawety żeby w bramie wjazdowej zrzucił mi go i mój kierownik powiedział mi że auto będzie w tym tygodniu zabrane lecz wątpię w to i obecnie mam zablokowany wyjazd z domu. Znając firmę w której pracuje to prędko go ode mnie nie wezmą a potrzebuje jakoś innymi autami wyjechać

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

A na części nie dadzą bo szkoda im kasy to czemu ja mam ze swoich dawać moje pytanie jest takie co zrobić żebym mógł autem pojechać na wprost bo w sumie jak bym podjechał do przodu trochę z jakieś 15m to będzie super wtedy może sobie stać tam nawet lata a laweta nie dała już rade dalej podjechać bardzo proszę o jakieś porady.
lemur
Nowicjusz

Miejscowość: Wieliczka

07 Wrz 2010, 21:23

Obejrzalem sobie to 1 zdjecie ale nie jestem pewny czy ten sworzeń wahacza został wyrwany z zwrotnicy czy pękł-urwal się...
Prawdopodobnie tez wyskoczyła półoś przy skrzyni biegów lub rozleciał się przegub.. :?: :?:

[ Dodano: 7 Wrzesień 2010, 21:36 ]
Ps.Czy ten wahacz lezy na glebie czy jest w powietrzu zawieszony... :?: :?:

[ Dodano: 7 Wrzesień 2010, 22:24 ]
Ps.Nie wiem dlaczego się nie odzywasz.. :?: :?: Z ogólnego widoku zdj1 myślę ze jest skrzywiony drązek kierowniczy i dlatego to koło stoi tak wychylone.Jezeli wahacz jest w powietrzu to wymontuj koło i rozłącz drązek kier. z zwrotnicą a wtedy myślę ze koło będzie mozna ustawić do jazdy na wprost/ręcznie/.Wystarczy wówczas linka holownicza i odciągniesz go do tyłu-przodu.O zadnej samodzielnej jeżdzie nawet nie myśl bo tego w warunkach domowych nie zrobisz... :!: :!:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP