Ford Kuga czy S-max ?? lub inny...

04 Sie 2010, 18:32

Witam.

Jestem młodym kierowcą (30lat) i razem z żoną spodziewamy się pierwszego dziecka.
Najwyższa pora by zmienić mój sportowy wóz na coś bardziej rodzinnego ;)

Interesują mnie auta troszkę wyższe od innych, ale niekoniecznie musi to być "autobus" rodzinny. To dopiero pierwsze dziecko i nie wykluczam drugiego ale do tej pory pewnie zmienię ów samochód. Nie może być też starsze niż 2-3 lata no i musi być ładne.
Typowe osobówki typu Mondeo, Accord, Volvo S**, Passat, Insignia nie wchodzą w grę, jak już się określiłem, lubię siedzieć wysoko.

Silnik pewnie jakiś diesel 2-2,5 bo mieszkam za granicą i są niskie opłaty na takie jednostki, też nie wyobrażam sobie żeby jakiś benzynowy silniczek 1,4-1,6 nawet na turbinie radził sobie wedle moich oczekiwań z prawie dwutonowymi autami.

Miałem niedawno Nissan Qashqai ale sprzedałem i teraz troszkę żałuję, ale drugi raz już go nie chcę mieć. Nie interesują mnie też amerykańsko-koreańskie wynalazki no i budżet też nie pozwala na powiedzmy Cayenne, Range Rover czy Q7 ;)

Jakieś sugestie?
Pozdrawiam
Wincenty
Nowicjusz

Miejscowość: małopolska

04 Sie 2010, 19:20

misiek outlander ?
kenobi
Nowicjusz

Miejscowość: Lubin

04 Sie 2010, 19:23

Honda CR-V :?:
Toyota RAV4 :?:
Suzuki grand vitara :?:
Kakameo
Początkujący

Miejscowość: ok. Wadowic
Auto: Seicento 900 41KM

04 Sie 2010, 20:04

A co myślisz o Oplu Antara? SUV, silnik 2.0 CDTI 150 KM, atrakcyjny wygląd.
Pozdrawiam
ADRacer
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice
Auto: Renault Clio

05 Sie 2010, 00:02

Wiem że o gustach się nie dyskutuje, ale Outlander jest brzydki i niezdarny, moja żona nie będzie takim jeździć bo podobno "za duży" Ona gustuje właśnie w Kuga, Qashqai i takich niedużych SUVach. Rav4 i Vitara są ładne w wersji 3D więc odpadają.

Przyznam że spodobał nam się ten Opel Antara... trzeba popatrzyć po ogłoszeniach :)
Wincenty
Nowicjusz

05 Sie 2010, 11:04