Witam. Jestem nowy na tym forum i szukam pomocy.Mam freelandera z 2000 roku ogólnie sprawuje się dobrze ale od dwóch dni zaczyna coś wymyślać tzn. przy prędkości ok.100/h dostaje dziwnych wibracji-cały drży. Wyważyłem mu koła i nic to nie pomogło,nie wiem co jest grane. Liczę że ktoś mi coś poradzi.Przeglądając forum daje się zauważyć że bywają tu prawdziwi spece od motoryzacji-pozdrawiam
witam, dzięki za zainteresowanie. Drżenie jest trudne do ustalenia skąd pochodzi bo drży cała podłoga.Jak już pisałem byłem do wyważenia kół i trochę jakby pomogło ale nic wiele. Pozdrawiam
Witam ponownie-zrobiłem co mi doradzono, czyli wymontowałem wał i nic, cały czas drży. Przyznam szczerze że skończyły mi się pomysły co dalej robić, trzeba będzie chyba po kolei wszystko demontować i sprawdzać metodą prób i błędów. Czekam na jakieś cenne wskazówki ludzi z forum-pozdrawiam
Obowiązek opon zimowych – czy istnieje i kiedy należy założyć zimówki? Niektórzy kierowcy mogą przed nadejściem zimy zastanawiać się, czy zmiana opon jest obowiązkowa. Wiąże się to z dylematami, jak chociażby to, czy za jazdę na oponach letnich zimą można dostać mandat, czy może lepiej ...
Pickup ŠKODA FUNstar Nowy samochód marzeń 23 stażystów ze Szkoły Zawodowej ŠKODA Auto to zuchwały Pickup ŠKODA FUNstar. Koncepcja tego pojazdu, opartego na nowej ŠKODZIE Fabia, jest rezultatem projektu "samochód ...
[quote="macpaw5"]to jeszcze masz do sprawdzenia polosie przednie sk
rzynie posrednia oraz skrzynie biegow a jaki masz przebieg auta[/quote
Przebieg to 170 tys. km.-półosie wydają się ok sprawdzałem nie mają luzów a co może być ze skrzynią biegów? bo zdaje się że największe drgania ma po wrzuceniu piątki
MIAłEM PODOBNY PROBLEM I PO WYKRęCENIU- ZDEMONTOWANIU WAłU NAPęDOWEGO NATYLNą Oś O WIELE CISZEJ PRACUJE I NIE HAMUJE SPECYFICZNIE PRZY PEłNYCH SKRęTACH--WAł TYLKO NA ZIMę ZAKłADAM
Witam ponownie. Ja wał już wymontowałem i faktycznie auto sprawuje się lepiej ale drgania pozostały, coraz bardziej skłaniam się do tego że to chyba wina sprzęgła.Drgania ustają od razu po wysprzęgleniu bez względu na prędkość. Sprzęgło bierze dosyć wysoko i od czsu do czasu po zmianie biegów i przy puszczaniu sprzęgła słychać spod maski krótki pisk. Jak koledzy myślicie może to być to? Pozdrawiam
witam,
miłem podobnie, przyczyna była błaha, w tylnik kole miałem za mało powietrza (jednym z tylnich). Warto sprawdzić, o ile juz tego nie zrobiłeś
t.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.