Tłumiki Warszawa Komorska 55A naprawa wymiana

Opis zdjęcia

Nie ma zamienników układu wydechowego do twojego auta lub irytuje cię ich niska trwałość? [https://www.facebook.com/tlumiki.warszawa/videos/836014729869316/][/url]Rozwiązanie jest proste, choć nie tanie: wykonanie tłumika na zamówienie.Płaszcze tłumików wykonuje się z kwasoodpornej stali nierdzewnej taki materiał w wydechu powinien wytrzymać wiele lat!
Wykorzystanie specjalnej waty szklanej (tzw. rowing) do wytłumienia dźwięku daje gwarancję zachowania dużej przelotowości wydechu (silnik nie jest dławiony) i wysokiej odporności na starzenie się materiału.Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Nie wystarczy informacja na temat modelu i silnika – właściciel może określić swoje preferencje co do poziomu głośności wydechu (seryjny czy z rasowym „gangiem”), jego wyglądu itp. Indywidualne podejście do auta pozwala też na dokładne osadzenie tłumika w podwoziu. Koszt wymiany kompletnego wydechu zależy od stopnia skomplikowania, ilości tłumików (zazwyczaj: jednego lub dwóch środkowych, jednego lub dwóch końcowych), zależy także od wielkości auta i pojemności jego silnika,większa jednostka napędowa to grubsze rury układu wydechowego, większe tłumiki i konieczna większa wydajność wydechu.
Zalety wydechu na zamówienie.
Praktycznie brak ograniczeń co do rodzaju pojazdu oraz modelu.Nasi fachowcy są w stanie profesjonalnie wykonać wydech zarówno do oldtimera, jak i do… czołgu.
Indywidualne podejście do każdego zlecenia.Klient może zażyczyć sobie odpowiedniego poziomu głośności, wzrostu mocy, oszczędności paliwa itp.
Zdecydowanie wyższa trwałość układu wydechowego
Klient otrzymuje kompletną usługę: odstawia auto i odbiera naprawione i zmodyfikowane według oczekiwań.
Wykonany dokładnie pod konkretne auto wydech będzie idealnie dopasowany do wersji nadwoziowej i silnikowej samochodu.
Do wyciszenia stosowana jest wysokiej jakości włóknina, która nie ogranicza przepływu spalin. W elementach „z półki” za wytłumienie spalin najczęściej odpowiada zawiły system komór, utrudniający przepływ spalin.
Zdecydowanie lepszy efekt wizualny – wypolerowana blacha długo pozostaje błyszcząca i nie pokrywa się rdzawym nalotem.
Koszty – tłumiki są droższe od zamienników, ale zdecydowanie tańsze niż te z ASO.
Naprawy samochodów oferujemy w możliwie najniższych cenach na rynku warsztatów samochodowych,przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów.
Serdecznie zapraszamy.

Co można poprawić w układzie wydechowym?
Są samochody, w których producenci nie docenili znaczenia układu wydechowego. Jeszcze w latach osiemdziesiątych, w firmie Jaguar, układy wydechowe po podwoziu prowadzili konstruktorzy podwozi, a nie specjaliści od układów wydechowych. Efektem tego były znaczne rezerwy tkwiące w układzie wydechowym, również w samochodach Alfa Romeo modelu 155, układy wydechowe nie były dopracowane i stanowiły pole do popisu dla firm tuningowych.
Rezerwy w układach wydechowych wynikają z:
- niedopracowania układu wydechowego przez producenta;
- stosowania układów wydechowych od tańszych producentów, których produkty nie są na wysokim poziomie technicznym lub nie potrafią utrzymać produkcji na stałym, wysokim poziomie technicznym.
Producent wypuszczając na rynek samochód, lepiej lub gorzej dopracowany, musi spełnić tzw. normy homologacyjne. Są one znacznie ostrzejsze od tych, które samochód musi spełnić podczas okresowych badań technicznych. Jeśli chodzi o silnik i układ wydechowy, to są badania głośności oraz toksyczności spalin. Producent dostarcza użytkownikowi samochód przeznaczony do użytku w różnych warunkach drogowych np. ruch w mieście, między miastami i na autostradzie, tak więc musi zapewnić w każdych z tych warunków kompromis pomiędzy osiągami samochodu, toksycznością spalin a zużyciem paliwa. Cóż po samochodzie, który na autostradzie, po której porusza się rzadko, będzie miał niższe od innych pojazdów zużycie paliwa ale w mieście, gdzie będzie częściej eksploatowany, będzie zużywał znacznie większe ilości paliwa?
Co można uzyskać w wyniku zmiany układu wydechowego lub jego elementów? Jeśli układ wydechowy nie jest dobrze dobrany do silnika lub tkwią w nim rezerwy np. zastosowane materiały, zadry w przewodach prowadzących spalin, progi przy połączeniach elementów (opory przepływu) to w wyniku jego wymiany można uzyskać wzrost momentu obrotowego MO i mocy silnika N w całym zakresie prędkości obrotowej, bez zasadniczej zmiany kształtu krzywych. Zmianom tym zapewne towarzyszyć będzie obniżenie zużycia paliwa
Dźwięk wydechu
Wiele osób twierdzi, że dobry sportowy wydech to głośny wydech. To absolutnie błędny pogląd. Duże natężenie hałasu jest równoznaczne z dużą energią, którą otaczające powietrze przejmuje od spalin wylatujących przez rurę wydechową i od drgających elementów układu wydechowego. Oznacza to, że dany układ wydechowy nie umie wykorzystać energii spalin, która mogłaby zostać wykorzystana w silniku do poprawy napełniania komór spalania.
Pełna gwarancja na wykonywaną w naszym warsztacie usługę.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od pon. do piątku w godz. 8.00 do 18.00
W soboty od 8.00 do 14.00 tel. 22 870 38 26 lub kom. 690 155 022.

Szczegóły

Tłumiki Warszawa Komorska 55A naprawa wymiana
07 Lip 2015, 18:49
233
romanek11
Miniatura zdjęcia BBCode
Adres URL zdjęcia

Komentarze

jeszcze nie ma