Golf 3 ringi problem z światłami pozycyjnymi

21 Sty 2019, 11:48

Witam,
kopiłem od kolegi który złomował golfa 3 przednie lampy "ringi"
podłączyłem jedna lampę zęby sprawdzić czy działają od golfa wychodzą 3 kable jeden z 3 blaszkami męski który podłączyłem jeden od świateł chyba długich taka kostka z 3 blaszkami której nie podłaczylem bo w swiatłach nie było takiego wejścia i jedna kwadratowa kosta męska którą podłączylem została jeszcze jedna kostka wychodząca od swiateł taka sama kwadratowa jak wychodziła od golfa ale żeńska i jej nie podłaczylem, i tu sie pojawia problem jak zapale swiatła mijania to swięcą jak odpale długie to tez swieca ale jak odpale pozycyjne to nie palą się, i teraz moje pytanie da sie to jakos naprawić czy tak ma byc?, nie bede mial przez to problemów z przeglądem? , w codziennym uzytkowaniu nie przeszkadza mi to bo i tak jeżdżę na mijania.

Z góry bardzo przepraszam za tak kiepski opis ale jestem zielony w tym
alan5453
Nowicjusz
 
Posty: 8

21 Sty 2019, 12:12

Sa to chińskie lampy i ciezko nam tu bedzie bez wglądu naocznego wskazać odpowiedz. Nie wiemy jak to podlaczyles bo kolory kabelkow nic nam nie mówią. Masz tam pozycyjne i ringi czy same ringi? Z twojego opisu wynika ze owe ringi sa podłączone pod napięcie świateł mijania a nie pozycyjnego.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16239
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

21 Sty 2019, 12:19

eh to w takim razie nwm , do głownej kostki mam podlaczony czarny i biały od kierunkowskazu niebieski długie swiatła raczej, i czerwony od mijania/pozycyjnych
alan5453
Nowicjusz
 
Posty: 8

21 Sty 2019, 12:20

mogę porobic zdjęcia ale nwm czy to pomoże wam
alan5453
Nowicjusz
 
Posty: 8

21 Sty 2019, 12:21

swiatła sa to sonar 3302s model
alan5453
Nowicjusz
 
Posty: 8

21 Sty 2019, 12:32

Nie pisz posta jeden po drugim, istnieje opcja edytuj :!: