Golf IV 1.9 TDI - Hydraulika sprzęgła - problem z wysprzęglikiem

Golf IV 1.9 TDI - Hydraulika sprzęgła - problem z wysprzęglikiem

07 Gru 2018, 07:45

Witam

Pewnego dnia wsiadłem do auta i pedał sprzęgła po prostu został w podłodze. Oczywiście dało się jechać samochodem ponieważ wystarczyło trochę podpompować pedał i można było parę kilometrów przejechać. Widoczny był wyciek na pompie sprzęgła - wymieniłem pompę.
Po wymianie auto jeździło dobrze ze 3 dni, a potem sprzęgło zaczęło brać z dołu. Następnego dnia zaczął się problem, z którym borykam się do teraz. Mianowicie wsiadam rano do auta i pedał sprzęgła wciskam jakby w watę - nie zostaje w podłodze, ale nie rozprzęgla skrzyni z układem napędowym. Nacisnę go ze 3-4 razy i wtedy już działa normalnie. Gdy odpowietrzę układ to znowu mam wszystko ok na 2-3 dni. Czyli układ się gdzieś zapowietrza.
Obawiam się, że to wina wysprzęglika, ale był on wymieniany 70 tysięcy temu i chciałbym się zapytać co jeszcze mogę sprawdzić zanim oddam auto na wymianę wysprzęglika.
antos90
Nowicjusz
 
Posty: 45
Rejestracja: 09 Maj 2009, 11:26
Miejscowość: Z południa
Prawo jazdy od: 01 01 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volkswagen Golf IV
Silnik: 1.9 TDI 160KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Innowacyjna instalacja uzdatniania wody na terenie fabryki Audi Innowacyjna instalacja uzdatniania wody na terenie fabryki Audi
    Audi osiągnęło kolejny etap na drodze do produkcji samochodów wolnej od wytwarzania nieczystości. W fabryce w Ingolstadt ruszyło właśnie nowe centrum zaopatrzenia zakładu w wodę przemysłową. Wykorzystując istniejącą ...
    Strefy Tempo 30 km/h - czy to tak naprawdę działa? Strefy "Tempo 30 km/h" - czy to tak naprawdę działa?
    Rośnie popularność stref "Tempo 30" w miastach zarówno na świecie, jak i w Polsce, bo statystyki pokazują ich dużą efektywność. Miasta odnotowują spadki liczby wypadków od 10 do ponad 40%. Strefy te coraz częściej ...

  •