Golf IV 1.9 TDI - Hydraulika sprzęgła - problem z wysprzęglikiem

Golf IV 1.9 TDI - Hydraulika sprzęgła - problem z wysprzęglikiem

07 Gru 2018, 07:45

Witam

Pewnego dnia wsiadłem do auta i pedał sprzęgła po prostu został w podłodze. Oczywiście dało się jechać samochodem ponieważ wystarczyło trochę podpompować pedał i można było parę kilometrów przejechać. Widoczny był wyciek na pompie sprzęgła - wymieniłem pompę.
Po wymianie auto jeździło dobrze ze 3 dni, a potem sprzęgło zaczęło brać z dołu. Następnego dnia zaczął się problem, z którym borykam się do teraz. Mianowicie wsiadam rano do auta i pedał sprzęgła wciskam jakby w watę - nie zostaje w podłodze, ale nie rozprzęgla skrzyni z układem napędowym. Nacisnę go ze 3-4 razy i wtedy już działa normalnie. Gdy odpowietrzę układ to znowu mam wszystko ok na 2-3 dni. Czyli układ się gdzieś zapowietrza.
Obawiam się, że to wina wysprzęglika, ale był on wymieniany 70 tysięcy temu i chciałbym się zapytać co jeszcze mogę sprawdzić zanim oddam auto na wymianę wysprzęglika.
antos90
Nowicjusz
 
Posty: 45
Rejestracja: 09 Maj 2009, 11:26
Miejscowość: Z południa
Prawo jazdy od: 01 01 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volkswagen Golf IV
Silnik: 1.9 TDI 160KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jakie są niebezpieczeństwa które mogą nas spotkać podczas parkowania? Jakie są niebezpieczeństwa które mogą nas spotkać podczas parkowania?
    Parkowanie to jedna z podstawowych umiejętności, jakie kierowca powinien nabyć w czasie kursu nauki jazdy. Jednak nawet gdy ktoś wykona ten manewr prawidłowo podczas egzaminu, nie ma pewności, że będzie w stanie równie ...
    Łańcuchowe rozrządy nie są bezobsługowe Łańcuchowe rozrządy nie są bezobsługowe
    Jeśli nie chcesz mieć problemu z łańcuchowym napędem rozrządu, powinieneś nauczyć się dbać o nowoczesny silnik. Myślisz, że skoro kupiłeś nowy lub kilkuletni samochód, to nie musisz nawet zaglądać pod maskę pomiędzy ...

  •