[MB W210] Górny martwy punk pierwszego tłoka poza znakami.

[MB W210] Górny martwy punk pierwszego tłoka poza znakami.

29 Sie 2017, 12:10

Witam,
Pacjent to w210 2.2D 1997r. Po zamontowaniu napinacza pekł wałek rozrządu. Zdjąłem głowicę. Ustawiłem pierwszy tłok w najwyższym punkcie. Jednak na kole nie ma znaku. Gdy ustawie wał korbowy na znak to wszystkie tłoki są w połowie pracy (wszystkie w połowie cylindra na tej samej wysokości).

Korbowody pogięte? wszystkie 4? Aż tak mocno? Jak tak to jakim cudem tłoki dochodzą do GMP?

Składać głowicę i odpalać?
JaPalec
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 29 Sie 2017, 12:03
Prawo jazdy od: 19 11 2011
Przebieg/rok: 29tys. km
Auto: Mercedes E220D (w210)
Silnik: 2.2D (604)
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1997

Re: [MB W210] Górny martwy punk pierwszego tłoka poza znakami.

29 Sie 2017, 15:38

Ja Palec,wiadomosc priv.Pewnych tajemnic oficjalnie zdradzac nie mozna :no:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 7170
Rejestracja: 02 Lut 2009, 12:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bezpieczne podróże na rodzinne wakacje Bezpieczne podróże na rodzinne wakacje
    Zbliża się koniec roku szkolnego, a wraz z nim czas wakacyjnych wyjazdów z rodziną. Wielogodzinna podróż samochodem może być trudna zarówno dla dziecka, jak i jego rodziców. Co można zrobić, żeby ...
    Koncepcyjne crossovery Toyoty od R-SC do C-HR Koncepcyjne crossovery Toyoty od R-SC do C-HR
    Crossover Toyoty oparty na C-HR Concept to najnowszy produkt japońskiego koncernu. Auto trafi na rynek w połowie tego roku, jednak jego historia sięga 15 lat wstecz, kiedy zadebiutował koncept R-SC. Wciąż nie wiemy, jak będzie ...

  •  
    • 3
      Honda 1800, Motor
      Mercedes-Benz Actros w firmie Pudzianowskiego
      Trial Lędziny 2014 czerwiec