Honda FRV 2004 półoś prawa stuki po wymianie

Honda FRV 2004 półoś prawa stuki po wymianie

14 Gru 2018, 23:22

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Honda FRV 2004, silnik benzynowy 2.0, przebieg 215 000 km.
Problem rozpoczął się od stwierdzenia nadmiernych luzów poprzecznych na przegubie wewnętrznym prawej półosi. Nadmieniam że auto na tą chwilę nie wykazywało żadnych wadliwych zachowań lub niepokojących dźwięków.
W celu wymiany przegubu układ został rozebrany, ale ponieważ stwierdzono że wieloklin półosi od strony przegubu jest w średnim stanie oraz założenie nowego przegubu (zamiennik) nie zniwelowało luzów poprzecznych złożono go z powrotem z tych samych elementów wymieniając jedynie łącznik poprzeczny - i tu pojawia się przykra niespodzianka przy ruszaniu na wstecznym przy skręconych kołach stuk, trzask bliżej nieokreślonego pochodzenia(nie było tego wcześniej).
Zakupiłem cały nowy kompletny układ: wałek półosi, podpora z łożyskiem, półoś z przegubem wewnętrznym i zewnętrznym. Całość po skonsultowaniu liczby zębów, średnic od strony skrzyni i piasty oraz długości półwałka - firmy BRV (oryginał cenowo powala)
Na obecną chwilę wymieniono cały w/w zestaw, tuleje wahacza oraz wcześniej wspomniany łącznik poprzeczny oraz ustawiono zbieżność.
Efekt: w dalszym powtarzalny stuk ale tylko na wstecznym i tylko ze skręconymi kołami!!!
Może ktoś miał podobny problem i wie co należy zrobić.
anax1
Obserwowany
 
Posty: 1

Re: Honda FRV 2004 półoś prawa stuki po wymianie

03 Cze 2019, 13:58

Witam, udało się coś zaradzić?
wozaG1
Obserwowany
 
Posty: 1
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota RAV4 V generacji Toyota RAV4 V generacji
    W 2019 roku doczekaliśmy się również premiery piątej odsłony modelu, którym 25 lat temu Toyota zrewolucjonizowała motoryzację i utworzyła rynek SUV-ów. Mowa oczywiście o modelu RAV4. Auto zmieniło się ...
    Polski Fiat 518 L Ardita z 1933 roku Polski Fiat 518 L Ardita z 1933 roku
    Samochód wyprodukowany w Warszawie na podstawie rozszerzonej licencji Fiata na model 518. Duże 7-osobowe nadwozie oraz silnik o mocy 55 koni. W tamtych czasach była to bardzo nowoczesna limuzyna z hydraulicznymi dwuobwodowymi ...

  •