Hyundai i40- Skoda Octavia Combi- Honda Civic 4D

12 Lis 2011, 21:07

Witam
Zamierzam z żoną zmienić auto. Mam dylemat potrzebne mi auto dla 4 osobowej rodziny. Dodam że moja rodzinka jest dość wysoka(ja 180, syn 185)
Mam do wydania 90-98 tyś..
Co do hyundaia zastanawiam się nad wersją, która ma dopiero wejść na rynek(chodzi o sedana).
Nie znam się na awaryjności tych aut i komforcie. Które z nich było by najlepsze? Dziękuje i pozdrawiam
fizzy12
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 157
Zdjęcia: 1
Auto: Kia Ceed SW
Silnik: 1.6 GDI 135 km
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

12 Lis 2011, 21:31

ja bym wziął skodę octavie w 1.9Tdi i gitara.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany
 
Posty: 981
Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

12 Lis 2011, 21:37

Diesel czy benzyna?
Libre
Aktywny
 
Posty: 336
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Seat Ibiza

12 Lis 2011, 21:43

Szczerze to sam nie wiem.. Co byście doradzili? Ja myślałem nad benzyną
fizzy12
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 157
Zdjęcia: 1
Auto: Kia Ceed SW
Silnik: 1.6 GDI 135 km
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

12 Lis 2011, 22:22

a ja polecam diesla.na Twoim miejscu z tych aut wzialbym octavie z dieselkiem
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany
 
Posty: 981
Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

12 Lis 2011, 22:25