Jaka Skoda ?

22 Lut 2011, 19:59

Witam. Mam 17 lat i jestem na 1 roku mechaniki. Chcialem zaczac swoja przygode z mechanika i ogolnie samochodami. Chce sobie kupic skode favorit do jazdy po podworku i ze tak powiem zaczecia przygody z mechanika-mam ogromny plac do jazdy ale i tez sobie ja przygotowywac jak zdam prawko. Mam okolo 1200 zl do wydania na nia. Za jaka sie najlepiej rozejrzec? Zalezy mi na tym aby jednak nie sprawiala duzych problemow, byla dosc ekonomiczna, miala obrotomierz :D. Jestem fanatykiem tego auta i chcialbym sobie takowa sprawic. Poki co posluzy mi do nauki mechaniki i nauki jazdy. Pomozcie
Pan XXX ¥¤
sekacz19
Początkujący

Miejscowość: Częstochowa
Prawo jazdy: 13 08 2012
Auto: Na razie brak :)

22 Lut 2011, 21:42

Jak jesteś rzeczywiście fanatykiem Favoritki to napewno wiesz czym się różni 135 od 136. Jak jednak nie wiesz to poszukaj w necie informacji . Poza tym to nie rozumiem w czym Ci pomóc :shock: Jesteś zdecydowany na tą marke to wyszukaj najlepszy egzemplarz i kupuj.Tu nie ma co mędrkować nad awaryjnością czy ekonomiką .
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

22 Lut 2011, 23:18

Nie wyrazilem sie zbyt jasno-wiem. Najwiekszy dylemat mam przy wyborze jednostki-czy kupic z silnikiem vw( od 1993 r. ) czy skody. Nad ktora pomyslec ? Reszta w sumie malo wazna bo we wszystkich jest prawie to samo. Co jedynie wersje silver i black line byly troche inaczej uposazone.
Pan XXX ¥¤
sekacz19
Początkujący

22 Lut 2011, 23:28

Silnik VW będzie lepszy :wink:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012