Jaki samochód do 32 tyś.

28 Paź 2013, 18:46

Witam zastanawiam się nad trzema samochodami a mianowicie.
Audi A3 2.0 TDI BMM lub 1.9 TDI.
Honda Civic VIII 1.8 140 KM
Bądź coś szybszego Astra III Opc Gtc 240km. Dodam że te dwa ostanie i tak by pewnie poszły w gaz. Tylko jak wygląda sprawa z kosztami utrzymania tej Astry np w porównaniu do dwóch pierwszych, ?? Inne propozycje również mile widziane. Dzięki za pomoc.
Answer
Nowicjusz
 
Posty: 20
Prawo jazdy: 02 02 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: civic viii
Silnik: 1.8 v
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

28 Paź 2013, 19:34

Ufolec 1.8 zdecydowanie. Gdzie Ty w PL znajdziesz za ta kase GTC 240KM? Trzeba by na zachodzie popatrzeć. Nawet słabsze wersje beda dobrze jezdzic.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

29 Paź 2013, 20:04

Zdecydowanie A3 1.9 TDI.
W tym budżecie już kupisz coś ciekawego,i ja nawet na Twoim miejscu bym sie nie zastanawiał tylko brał się za szukanie Audi.
Pozdrawiam.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

29 Paź 2013, 20:25

Jak coś szybszego to może coś z tego
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
:ok:
KonradMB
Aktywny
 
Posty: 251
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Subaru
Silnik: H6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

29 Paź 2013, 20:28

albo moc :)

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

30 Paź 2013, 19:13

A co myślicie o bmw serii 1 z silnikiem 2.0, najbardziej chodzi mi o koszty utrzymania, czy są porównywalne do A3?? Bo kolega mówi że wpakuję sie w koszty jak kupię bmw?
Answer
Nowicjusz
 
Posty: 20
Prawo jazdy: 02 02 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: civic viii
Silnik: 1.8 v
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...

01 Lis 2013, 16:58

no ale bmw w Dieslu czy Benzynie?
Bo diesel w BMW E87 to bardzo zaawansowana jednostka zwłaszcza ta z roku 2007.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

01 Lis 2013, 21:03

W benzynie więc co myślisz o tym?
Niektóre opinie nie są za bardzo przychylne, ogólnie mało jest opinii, w porównaniu do takiej A3.

"O ile samo spalanie jest w porządku, to nie można tego powiedzieć o serwisowaniu. Strasznie drogo, a niestety niektóre rzeczy lubią nawalić. Uszczelka skrzyni biegów 300 zł. Najprostsza diagnoza komputerowa 200 zł. Sprawdzenie rozrządu 500 zł. (ceny poza ASO)"
Answer
Nowicjusz
 
Posty: 20
Prawo jazdy: 02 02 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: civic viii
Silnik: 1.8 v
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

02 Lis 2013, 18:49

Zarówno w Dieslu jak i w Benzynie mozna natrafić na nieprzyjemny silnik,na pewno nie 1.6 THP w BMW bo to co słyszałem to tragedia.
w Jedynce spotkasz na pewno silniki 1.8i oraz 2.0i.
Wyposażone są w system Valvetronic,który obniża ponoć spalanie w stosunku do silnika,który takiego systemu nie posiada,4 cylindrowy napędzany łańcuchem na wtrysku wielopunktowym pośredni,wolnossący no i 2.0i to ta sama półka silniki z rodziny N42 i N46.
N42-1.8i 115 KM R4/16.
N46-2.0i 150 lub 143 KM R4/16.
Posiadają te silniki też Double Vanos,czyli regulacje faz rozrządu przy zaworach ssacych i wylotowych.
Silniki te w E87 występowały w latach 03-07.

Silniki z rodziny N43.
1.6 oraz 2.0i

NR3-122 KM 1.6i
NR3-143 KM 2.0I
N43-170 KM 2.0I

I to by bylo na tyle,jak byś chcial coś o Dieslach to też mogę coś napisać.

W obydwu masz bezpośredni wtrysk,16 zaworów 4 cylindry,silnik wolnossacy.

Dobre silniki jeśli kupujesz samochod z nim w salonie.
Zaawansowana jednostka,co za tym idzie naprwy tez droższe bedą.
Samochody,które miały na nim LPG będa sie psuly.
Psują się cewki,sporadyczne przypadki zużycia ślizgów łańcucha rozrządu,awarie pomp paliwa.
Takto pozatym jest okey,tylko nie polecaja kupowac egzemplarzy akurat N43 z instalacja LPG bo to podwyzsza znacznie koszty.


Ogólnie silniki znoszą dobrze instalacje LPG z tym,że trzeba dobrać do nich dobra instalacje gazowa,najlepiej znalezc egzemplarz ktory ma ponizej 200 tyś,pamiętaj te silniki nie tolerują amatorskiej instalacji LPG.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994