Jakie wybrac autko ??

24 Lip 2006, 15:44

Witam
Jestem swiezo upieczonym kierowca i chce kupic sobie jakies autko , tylko nie znam sie na autkach i nie wiem jakie wybrac chce zeby bylo takie w miare zrywne, niezaduze ,oszczedne i z automatem , no i moge na to przeznaczyc tak do 15 tys
kamil
 
0

31 Lip 2006, 18:04

kamil napisał(a):oszczedne i z automatem
Dlaczego akurat chcesz z automatem? Do sumy jaką masz do wydania bezpieczniej będzie kupić autko z manualna skrzynią biegów.
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5289
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016
0

06 Sie 2006, 17:52

czesc
chce tylko automata dla mnie nie istnieje poprostu inna skrzynia biegow niz auttomatyczna nienawidze manuala zmiany biegow i w ogole tego wszystkiego z tym zwiazanego
Gość
 
0

06 Sie 2006, 21:06

Anonymous napisał(a):czesc
chce tylko automata dla mnie nie istnieje poprostu inna skrzynia biegow niz auttomatyczna nienawidze manuala zmiany biegow i w ogole tego wszystkiego z tym zwiazanego
Hmm... to powiem że to dosyć trudny wybór czyli reasumując potrzebujesz małe autko z silnikiem min 1.6 w benzynie... Myślę że w takich pieniądzach jakie możesz przeznaczyć na autko to najlepszy będzie jakiś Japończyk np. 3-drzwiowa Honda Civic silnik 1.5 lub 1.6 może być V-TEC w automacie. Dosyć trwałe autka, dynamiczne, spalanie też na poziomie ;)
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5289
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016
0

07 Sie 2006, 10:25

czesc