Klapa bagażnika nie blokuje się - VW Golf 6

17 Paź 2022, 10:21

Czesc,
Mam maly problem, zamek bagaznika sie jakby nie blokuje (klapa nie ostaje ale wystarczy podwazyc placem i leci do gory normalnie) i caly czas jest wyswietlone na desce ze bagaznik otwarty. Pilot zamyka wszystkie drzwi oprocz klapy... Wiem ze problem moze byc prosty w rozwianiu ale przez kilka dni nie mam czasu tego zrobic a potrzebuje auta. Wiem ze bagaznik bedzie caly czas otwarty ale pytanie czy podczas jazdy moze sam sie otworzyc? w tych sprawach jestem laikiem...
Rysiek101
Nowicjusz
 
Posty: 5
  • 17 Paź 2022, 10:38

    Trzeba przyjrzeć się samemu zamkowi czy tam coś się nie zblokowało. Klapa dochodzi do samego końca nie ma tego momentu pośredniego załapania zamka (wtedy jest trzymana przez zamek ale nie domknięta)?

    Rysiek101 napisał(a):Wiem ze bagaznik bedzie caly czas otwarty ale pytanie czy podczas jazdy moze sam sie otworzyc? w tych sprawach jestem laikiem...
    Jak jedziesz na jakiś uskokach, nierównościach to może się otworzyć bo jak się trochę uchyli to dalej popchną ją siłowniki. Jak się nie zamyka to warto ją złapać jakimś sznurkiem i przywiązać jak jest zamknięta. Lepiej by było jednak zajrzeć do zamka i sprawdzić co tam się stało.
    Rokiko
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 9788
    Zdjęcia: 34

    17 Paź 2022, 11:31

    Tak, klapa dochodzi do samego konca, ale jakby mechanizm zamka sie nie blokuje tylko trzyma tak "luzno"
    Rysiek101
    Nowicjusz
     
    Posty: 5

    17 Paź 2022, 11:37

    Rysiek101 napisał(a):Wiem ze bagaznik bedzie caly czas otwarty ale pytanie czy podczas jazdy moze sam sie otworzyc? w tych sprawach jestem laikiem...


    Kup linki, zaczep o jakiś plastik, albo zdejmij pokrywę klapy bagażnika i tam będziesz miał mnóstwo elementów metalowych o które zahaczysz. Potem zahacz o tylną kanapę i masz święty spokój, że się nie otworzy.
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8843
    Zdjęcia: 1
    Prawo jazdy: 23 08 2012
    Auto: Ceed I