Land Rover Defender - stuki i trzaski na skręconych kołach.

28 Maj 2014, 09:20

Witam serdecznie!
Już od jakiegoś czasu mam pewien problem. Przy jeździe na skręconych kołach coś głośno puka i trzaska z przodu. Zanim pojadę do porządnego mechanika, chciałbym się pierw was poradzić, czy mieliście kiedyś do czynienia z podobną sytuacją? Czego to jest powodem? Co proponujecie, żebym z tym fantem zrobił?|

Pozdrawiam!
0ptaszek0
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: Land Rover Defender 110
Silnik: 2,5 TD5 122KM
Paliwo: Diesel
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

28 Maj 2014, 11:32

tak, masz problem, nie wiem jaką masz skalę :roll:
jako były mechanik :wink:
radzę jedż do mechanika podwoziowca znającego LR, tam/w Defie/są mosty, przeguby i takie tam
Ostatnio edytowany przez sympatyk, 28 Maj 2014, 11:36, edytowano w sumie 1 raz
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

28 Maj 2014, 11:33

przeguby, wymienić
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

28 Maj 2014, 11:55

Dzięki, zwrócę większą uwagę na półosie :)
Słyszałem też, że powodem może być maglownica. Czy to możliwe?
0ptaszek0
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: Land Rover Defender 110
Silnik: 2,5 TD5 122KM
Paliwo: Diesel
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

28 Maj 2014, 17:28

0ptaszek0 napisał(a):Słyszałem też, że powodem może być maglownica. Czy to możliwe?
Nie...Szukaj przyczyny tak jak wcześniej Ci napisano...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

28 Maj 2014, 22:10

półosiom nic nie jest,

padły prawdopodobnie uszczelniacze na półosi i wymyło smar z kuli przez co przegub pracuje na sucho czyli jest do wywalenia, sprawdź stan oleju w moście i czy nie plami jak zaparkowany
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)