Lanos 1.6 Po wymianie tuleji i poduszek coś bardzo stuka

08 Cze 2011, 12:25

Miałem robiony ogólnie remont zużytych części min. tuleje, poduszki, łączniki, sworzeń, czyszczoną skrzynię biegów (z opiłek; ktoś przetarł ją jeżdżąc bez oleju...). Teraz coś zaczęło mocno pukać. Na początku myśleliśmy, że poduszki muszą się po prostu "wyjeździć" ale to nie nastąpiło. W kołach nie ma żadnych luzów i ogólnie na zawieszeniu. Łożyska ok. Nie ważne czy jadę prosto czy skręcam kołami czy jadę po płaskiej równej nawierzchni i tak stuka. W ostateczności może to być skrzynia biegów po wyczyszczeniu; już zamówiłem sprawną f16 z kadeta (mam nadzieję, że będzie pasowała). Może wy macie jakiś pomysł co to może być?

Dodam, że jak samochód stoi w miejscu, a zaczynam nim bujać to nie ma tego pukania.
L3X-T3R
Początkujący
 
Posty: 95

08 Cze 2011, 16:33

A puka wraz ze wzrostem prędkości ? może niedokręcona jest poduszka od skrzyni?
Tuleje w wahacze wprasowane na swoje miejsce? Lepiej dokładnie posprawdzaj czy wszystkie śruby w zawieszeniu masz dokręcone.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

08 Cze 2011, 20:59

prędkość nie ma wpływu, pukanie jest nie jednostajne.
Aha dziś starałem się wsłuchać i wydaje mi się, że jednak bardziej słychać te pukanie z lewej strony.
Nie wiem, gdzie jeszcze mogę podjechać z autem by zdiagnozować mi ten problem. Uwierzcie, że już 3 warsztat nie wie w czym problem...
Jedyna opcja po mojej myśli to ta niesforna skrzynia biegów.
L3X-T3R
Początkujący
 
Posty: 95
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus RX L 450h - test spalania
    Ten bogato wyposażony, luksusowy SUV imponuje niskim zużyciem paliwa. Zwłaszcza gdy weźmiemy pod uwagę, że testom poddano największego SUV-a w gamie japońskiej marki na europejskim rynku – do tego w dłuższej i wyższej ...