REKLAMA
Witam mam taki problem mam autko seat leon 1.9 tdi 110km i od 2 dni moje autko zasłabło max leci 120km i kończy sie gaz,czyli tak zwany notlauf tryb awaryjny,i krótko mówiąc poprostu dostało muła.Więc udałem sie na kompa i mechanik podłączył pod komputerek i wykrył mu błąd N75 ,że zawór od turbiny z białą gruchą coś tam zamało daje ciśnienia i mówi że mam zmienić na inny zawór i tak uczyniłem podłączył mechanik i kazał sie przejechać za pierwszym razem na 3jce przy 100km było przełądowanie szarpło autkiem i poleciało dalej do 120km wyłączyłem autko włączyłem i wszystko ok i zaczeło śmigać jak należy znowu grzało tak jak powinno,po wymianie zaworu testowałem pare razy czy wszystko ok i było ok przez 2 dni było wszystko jak należy.Lecz dzisiaj przydusiłem autko na zimnym silniku zmieniając biegi szybko i na 4 zrobiło mi przeładowanie i znowu to samo 120km max leci i co teraz mam zrobić,dodam ze zawór ze szrotu moze był też jakis wadliwy i trzeba by było przeczyścić go.Mechanik coś mówił jak wymieniłem na używke zawór że jest jakieś za duże ciśnienie ale wiecej nie dopytywałem bo jak było wszystko ok to pojechałem.
Ktoś ma jakieś rady co zrobić wstawić znowu n75 ale wyczyszczony dokładnie?