Lexus IS 250 2006

17 Lut 2010, 20:34

Witam wszystkich użytkowników jestem nowy na forum i zwracam się do was z prośbą o pomoc, otóż zdarzył mi się wypadek na zakręcie zaliczyłem poślizg i tył samochodu wpadł w śnieżną zaspę (dokładniej to w bryły lodu pod ta zaspą) w wyniku tego wgniotła się klapa, pękł zderzak oraz co stanowi meritum tego posta auto zaczęło ściągać na prawo w czasie jazdy. Ściąganie nasila się w momencie dodawania gazu i jest bardzo mocno wyczuwalne (konieczność ciągłej kontry kierownicą). W tej chwili posiadam sprawne zawieszenie z tego samego modelu. Po podniesieniu i oględzinach okazało się, że wybiciu uległa piasta oraz skrzywiony został wahacz górny. Mam ogólne pojęcie o mechanice ponieważ pracowałem swojego czasu w warsztacie samochodowym, lecz przyznam się, że nigdy nie robiłem tego modelu. Czy ktoś z kolegów posiada może instrukcję naprawczą lub same strony o tylnym zawieszeniu oraz czy ktoś może w praktyce robił już tego typu naprawę.
VADIZ
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Warszawa
  • 18 Lut 2010, 00:03

    VADIZ napisał(a):W tej chwili posiadam sprawne zawieszenie z tego samego modelu.

    Podmień z niego uszkodzone elementy i jedź na geometrie podwozia.
    Mysle, że dasz sobie rade bez jakiej kolwiek instrukcji - a tym bardziej, że pracowałeś na warsztacie.
    piotrpz87
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1427
    Miejscowość: Szczecin
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Auto: Mazda 6
    Silnik: 2,3
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Samochód elektryczny przyszłości
      Lexus LF-30 Electrified, to samochód koncepcyjny z prawdziwego zdarzenia, który wybiega daleko w przyszłość. Zastosowane w nim innowacje nie ograniczają się bynajmniej do napędu elektrycznego i futurystycznej ...