Kładziesz uszczelkę, głowicę i skręcasz na odpowiedni moment kluczem dynamometrycznym, następnie na klucz miernik kątowy i skręcasz dalej według zaleceń producenta. Pamiętaj o dokręcaniu według kolejności! Pozdrawiam i życzę powodzenia
Tuningowany Lexus LC 500 na SEMA Show w Las Vegas Wyścigowa wersja Lexusa LC 500 powstała na bazie prototypu. Auto zadebiutowało wczoraj na targach Specialty Equipment Market Association w Las Vegas. Ma nadwozie o zoptymalizowanej aerodynamice, sportowe zawieszenie, hamulce, ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.