Kładziesz uszczelkę, głowicę i skręcasz na odpowiedni moment kluczem dynamometrycznym, następnie na klucz miernik kątowy i skręcasz dalej według zaleceń producenta. Pamiętaj o dokręcaniu według kolejności! Pozdrawiam i życzę powodzenia
Silniki Renault Energy F1 w bolidach Caterham F1 Team Renault Sport F1 i Caterham F1 Team potwierdzają przedłużenie współpracy w ramach Mistrzostw Świata FIA w Formule 1 na trzy kolejne lata. Od przyszłego sezonu, Caterham F1 będzie korzystać z silników Renault ...
Jak uniknąć poślizgu? - dynamiczna sytuacja na drodze Koniec jesieni i początek zimy to czas, gdy wielu kierowców musi przyzwyczaić się do warunków atmosferycznych, które zwiększają ryzyko poślizgu. Jak nie dopuścić do wpadnięcia w poślizg oraz jak wyjść ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.