REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Masz tam silnik krokowy? To prychanie z rury na wolnych obrotach nie powinno mieć miejsca.Pielęgniarz napisał(a):Obroty są różne na jałowym, lekko falują na rozgrzanym silniku. Czuć konkretne drgania na kierownicy i prychanie z tłumika
Tzn. jak pracują jakie mają wykresy lub w jakich granicach mieszczą się ich wahania. To że pracują tak samo nie znaczy że jest dobrzePielęgniarz napisał(a):Sondy lambda wyglądają na sprawne (pracują tak samo dwie górne i dwie dolne)
Zerknij do niego i zobacz jak wygląda bo to może być główna przyczyna falowania obrotów na wolnych obrotach.Pielęgniarz napisał(a):Krokowca mam i szczerze powiem,że o nim zapomniałem (jednak by tyle nie palił przez niego?)
Możesz zrobić kilka zrzutów tak żeby było widać czasy wszystkich wtrysków.Pielęgniarz napisał(a):Czasy wtrysków wystarczy z programu pokazać?