Najlepszy samochód rodzinny do 20 tys.

28 Sty 2023, 12:40

Dzień dobry
Poszukuję auta dla rodziny (trójka dzieci jeszcze foteliki/podkładki) możliwie bezawaryjnego, ewentualnie aby części były tanie i łatwo dostępne. Niestety sama nie znam się na samochodach, poza tym co wyczytałam na tym forum i nie mam za bardzo kogo się poradzić. Do tej pory jeździłam Renault Espace z komisu, który jednak więcej czasu był popsuty niż sprawny. (Ale miał jeden mega duży plus - wszystko w nim było widać, poważnie, siedziałam w kilku różnych autach i zawsze problem z wychylaniem się na skrzyżowaniu, bo nie widać czy coś nie jedzie, przeszkadzają te słupki między szybą przednią a boczną, a w Espace nie było tego problemu.)
Auto ma być na codzienne dojazdy do pracy i zawożenie dzieci na zajęcia, czyli jakieś 50 - 100 km dziennie. Trasa to w większości zwyczajna szosa do miasta, trochę w mieście i 2 km drogi polnej. Zwykle jest w porządku, ale w zimie bywa problem ze śniegiem lub błotem, więc dobrze by było by auto sobie poradziło :)
Szukam czegoś z benzyną i gazem, w cenie do 20 000 zł, chociaż najlepiej jakby kosztowało 15 tys., ale przede wszystkim ma być sprawne i jeszcze raz sprawne, by po prostu wsiąść i jechać, a nie co chwila naprawiać. Mieszkam pod Lublinem i z tego co się orientowałam to raczej nie ma zbyt dużego wyboru, ale nie mam możliwości pojechać po auto na drugi koniec Polski. (A tak na marginesie, czy komisy oferujące dostawę auta pod dom, warto brać pod uwagę?)
Bardzo proszę o jakieś sugestie i propozycje aut, które warto kupić, o ile to możliwe, by za taką cenę znaleźć coś sprawnego, co pojeździ jeszcze kilka lat bez generalnych remontów.
Pozdrawiam serdecznie
Iwona
Iwa1978
Nowicjusz
 
Posty: 6

28 Sty 2023, 15:55

Iwa1978 napisał(a): (A tak na marginesie, czy komisy oferujące dostawę auta pod dom, warto brać pod uwagę?)