Następca A4 B6 do 20 tys zł. Diesel/ benzyna ?

09 Mar 2018, 23:21

Witam, jak w temacie posiadam od roku Audi a4 B6 1.9 tdi 130km z 2001 roku. Auto niestety trafilo sie mi bardzo awaryjne przez co bez ustanku raz w miesiacu jestem z nim u mechanika. Byla spawana glowica, wymieniane wtryski, zawias, sprzeglo i nadal sie w nim cos dzieje. Postanowilem ze sprzedam dane auto i kupie jakies inne za 20-23 tysiace. Pytanie jakiego szukac zebym byl zadowolony. Moj tygodniowy przebieg to okolo 500 km z czego 1/3 to jazda w miescie. Miesiecznie zatem pokonuje okolo 2 tys km. Rozwarzalem takie auta jak:

Citroen C5 III
Honda Accord viii
Honda Civic (ufo)
Volvo S60 I
Audi A4 B6 ( tylko 1.8 turbo quattro)
Audi a4 b7
BMW 3 E90
Volvo S40 II
Saab 9-3 II

Nie potrzebuje kombi. Zalezy mi na w miare bez awaryjnej jezdzie. Prosze abyscie doradzili mi czy warto do tych przebiegow szukac benzyny czy diesla i jakie sa roznice w kosztach utrzymania danego auta wobec A4 B6 kwota posiadam (nie ukrywam ze serwis tego auta potrafi złoić). Czekam na propozycje :)
eminem
Początkujący
 
Posty: 71
Prawo jazdy: 12 10 1990
Auto: francuz

09 Mar 2018, 23:32

Accord chyba chodziło Ci o VII. Dobre auto zarówno z dieslem jak i benzynami, za 23 tys coś z lat ok 2005.
C5 III w tym budżecie to same złomy, na coś w dobrym stanie to tak 27+ tys.
E90 też w tym budżecie jakieś ulepy albo bieda wersje z samego początku produkcji. To samo a4 b7.
Ogólnie jeśli twierdzisz, że a4 b6 jest za drogie w utrzymaniu to z automatu powinieneś się domyśleć, że a4 b7 i e90 będą jeszcze droższe. Saab 93 też tańszy nie będzie.
Faber
Aktywny
 
Posty: 262
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 18 03 2010
Auto: Mazda 6 / Laguna II
Silnik: 2.0 / 2.0T
Paliwo: Benzyna + LPG

09 Mar 2018, 23:36