
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
piacho18 napisał(a):Bzdury i brednie wypisujesz. Jeśli użytkowałeś auto z silnikiem diesla na tj. 1.9 cdti na krótkich odcinkach 10-20km, gdzie silnik i turbo nawet dobrze się nie rozgrzał to nie mów bzdur, że to gówniany sprzęt, bo zawór Egr czy turbo pada.. A ja powiem, że brat ma właśnie wersje 1.9 150km, sam po auto pojechał do niemiec, gdy przyprowadził na budziku było około 300 tys. km. Po 3 latach w samochodzie wymienił sprzęgło i ten bardzo "skomplikowany" zawias za połowę ceny tego co byś wydał na a4 b6 ! a sam zrobił już na pewno grubo ponad 100 tys. km po polskich drogach. Kolejna sprawa to wiedza na temat serwisowania przez poprzedniego właściciela. ja kupiłem auto po przygodach blacharskich ( niestety ) ale wiem, że silnik w momencie kupna miał autentyczne 170 tys. km. i mimo ze 1.6 16v zdziwię Cie: nie bierze litra oleju na 1000km
Baza z danymi technicznymi samochodów marki OPEL. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne OPEL