Nissan Patrol Gr 2.8 td long 1990-1997

10 Kwi 2008, 15:28

co sądzicie o ty modelu wady zalety itp
długi:)
Lukas18
Nowicjusz
 
Posty: 35
Miejscowość: Sieniawa Lubuska

10 Kwi 2008, 20:47

Poczytaj trochę forum, dowiesz się. :wink:

Mosty są pancerne, pojemność i komfort też super. Problematyczny jest silnik. Trzeba bardzo uważać, by go nie przegrzać. Jego słabą stroną jest głowica, która często pęka.
Poza tym, 6 cylindrów bardzo ładnie napędza tego kolosa. :wink:
Spalanie jak na pojemność i wielkość auta przyzwoita, ok. 13-15L.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

11 Kwi 2008, 18:36

aha bo mam zamiar kupić cos takiego na co zwrucic uwage przy zakupie tego auta
długi:)
Lukas18
Nowicjusz
 
Posty: 35
Miejscowość: Sieniawa Lubuska

11 Kwi 2008, 19:57

oczywiście na wszechobecną korozję, na silnik czy nie ma z niego wycieków i najlepiej zobacz jak działa i czy skrzynia niechaczy. Zobacz jeszcze pod podwodize czy wszystko ok i jak Karson już wspomniał na głowice
Endrju
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3011
Zdjęcia: 449
Miejscowość: Poznań

11 Kwi 2008, 21:46

masz w tym dziale (na górze) specjalny, przyklejony temat na co zwracać uwagę przy zakupie 4x4. :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

12 Kwi 2008, 09:42

aha bo mowi sie zeby go nieprzegraz to znaczy jak moge go przegzac chyba nie przzto ze jade nim np dalekie trasy
długi:)
Lukas18
Nowicjusz
 
Posty: 35
Miejscowość: Sieniawa Lubuska

12 Kwi 2008, 11:13

Jak bedziesz katował sprzęgło czyli pałił gumę;P Raczej niesłyszałęm, zeby od długich tras się silnik przegrzał/
Endrju
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3011
Zdjęcia: 449
Miejscowość: Poznań

12 Kwi 2008, 11:44

aha czyli to jest na tej zasadzie jak bede chcial nim mieszac na asfalcie i takie tam to wtedy moge przegrzac silnik i glowice tak
długi:)
Lukas18
Nowicjusz
 
Posty: 35
Miejscowość: Sieniawa Lubuska

12 Kwi 2008, 12:43

a jakie koszty eksplpatacji tego samochodu
długi:)
Lukas18
Nowicjusz
 
Posty: 35
Miejscowość: Sieniawa Lubuska

12 Kwi 2008, 16:23

Jakie palenie gumy? Może jeszcze kręcenie bączków na asfalcie? :shock:
Ludzie, to samochód terenowy! Ciężki, mocny, twardy ale nie zrywny i szybki. :wink:
Prawdziwym 4x4 jeździ się spokojnie i majestatycznie. Coś jak limuzyną. :lol:

Jeździj spokojnie i nie za szybko. V max to 90-100km/h na autostradzie, po mieście 60km/h. I bez gwałtownych przyspieszeń i kręcenia silnika do wysokich obrotów. Zmieniaj obroty przy 2000-2500 obr/min.
Wtedy głowica się nie przegrzeje. :wink:

Koszty utrzymania to opłaty - zależne od zniżek plus paliwo i części zamienne. Jeśli autko będzie katowane w terenie to olej w mostach zmienia się po każdym głębszym brodzeniu, silnikowy co 10.000km, filtry dwa razy w roku. Jeśli tylko zamierzasz jeździć po czarnym to.... kup SUV-a albo osobówkę bo patrol królem czarnego nie jest. :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

12 Kwi 2008, 16:32

wiecej jak 100 niepoleci przecierz ten motor sie rwie
długi:)
Lukas18
Nowicjusz
 
Posty: 35
Miejscowość: Sieniawa Lubuska

12 Kwi 2008, 20:01

poleci więcej jak 100. ale po kilku takich razach poleci głowica. :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

12 Kwi 2008, 20:46

aha dzieki za uswiadomienie to delikatne te glowice lipa chyba niekupei tego samochodu
długi:)
Lukas18
Nowicjusz
 
Posty: 35
Miejscowość: Sieniawa Lubuska

14 Kwi 2008, 16:17

planuje kupic cos takiego i mam małe pytanko. ile moze on ciagnac najwiecej na haku? miał by to byc samochod do lawety.
wolaczek
Nowicjusz
 
Posty: 2

14 Kwi 2008, 21:41

Do lawety super, będziesz zadowolony.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce