Opel corsa - warto?

13 Kwi 2013, 11:33

Witajcie. Poszukiwania idealnego auta wciąż trwają. Wpadł mi w oko opel corsa dokładnie ten [link do oferty na Allegro wygasł] ewentualnie ten [link do oferty na Allegro wygasł]. Nie znam się az tak dobrze na autach więc chciałam uzyskać porade czy warto?
Potrzebuje auto do pracy dziennie około 40 km. Na weekendy do szkoły również około 40km i tak do jazdy ogólnie. Nie wiem czy ten srebrny się nadaje podobno pali 5litrów. Czy moze lepiej kupic w benzynie i przerobic na gaz? Sama nie wiem juz co robić, budżet mam ograniczony ze wszystkim musze zmieścić się w nie więcej niż 10 tys. max. Oczywiście wolałabym jak najmniej przeznaczyć.
Rozmawiając z facetem od tego srebrengo auta powiedział ze nie wie jaka jest moc i nic nie było wymieniane oprócz rozrządu. Doradzicie?
malina6262
Nowicjusz

Prawo jazdy: 25 08 2008
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Opel Corsa C
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2001

13 Kwi 2013, 12:12

hallo pomoże ktos :(
malina6262
Nowicjusz

13 Kwi 2013, 16:11

Oba auta sa od tego samego faceta, wiec jest opcja ze to jakis handlarz. Ja bym od niego nie kupil zadnego samochodu, bo skoro gosc nie zna mocy silnika to raczej tez nie zna historii tych samochodow. Przy autach sprowadanych trzeba bardzo uwazac bo latwo trafic na padline. Ja wolalbym poszukac jakiegos "krajowego" egzemplarza od prywatnej osoby, a jesli sprowadzany to tylko z pewnej reki. A co do wyboru silnika, to muusisz wziac pod uwage czy wiecej bedziesz jezdzila w tasie czy po miescie...
Damian106
Początkujący

Prawo jazdy: 15 11 2006
Auto: Mitsubishi Colt

13 Kwi 2013, 16:54

znalazłam jeszcze 3, żadne z aut nie jest blisko mnie a jutro chcialam jechać obejrzec
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
który z tych byście mi doradzili? One są od osób prywatnych oprócz ostatniego
malina6262
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Czy serwisowanie w ASO się opłaca?