Outlander proszę o pomoc

12 Gru 2010, 22:11

Witam serdecznie ,

Posiadam Mitsubishi Outlandera 2007r wersja Instyle. Mam problem nie podświetla mi się gałka zmiany napędu, chyba nie mogę przełączyć napędu z 4x na 2x, na wyświetlaczu między zegarami widnieje cały czas 4WD nawet gdy przekręcam gałkę na 2WD. Auto kupiłam kilka dni temu i przyznam się szczerze, że nie zauważyłam czy przy przekręcaniu gałki zmieniało się podświetlenie na wyświetlaczu na 2WD . Wiem moja wina ale może ktoś mi podpowie jakie mogą być przyczyny takiej sytuacji, bardzo proszę.
A ha i jeszcze przycisk kontroli trakcji ASC OFF mimo , że go naciskam na wyświetlaczu mam cały czas informację ASC OFF.
Nie wiem kompletnie o co się dzieje i dodam, że przed zakupem auto było sprawdzane w ASO Mitsubishi .
monika.p
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Warszawa
4

12 Gru 2010, 22:31

Prawdopodobnie będziesz musiała podjechać do serwisu, lecz najpierw popróbuj jeszcze sama zobaczyć, co w trawie piszczy.

Poczytaj porady kolegów z forum poniżej:
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... napedu-4h/

Nie odłączanie się napędu 4wd na 2wd może być oznaką awarii czujnika blokady mechanizmu różnicowego, więc jeśli zabiegi podane na forum Nissana nie pomogą, proponuję udać sie do serwisu Mitshubishi :wink:
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 773
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
0

12 Gru 2010, 23:40

Dziękuję za podpowiedź. Co do przycisku już sobie sprawę wyjaśniłam , trzeba go dłużej przytrzymać i wtedy działa. Natomiast bardzo martwi mnie niemożność przełączenia napędu. Obawiam się , że ta funkcja jednak nie działa, tylko dlaczego???
monika.p
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Warszawa
1

12 Gru 2010, 23:47

Ciężko stwierdzić "na sucho" co tam się stało. Obawiam się, że będziesz musiała podjechać do serwisu, żeby to sprawdzili. Niestety pora jest już taka, że prócz wspomnianej "awarii czujnika blokady mechanizmu różnicowego" nic innego mi nie przychodzi do głowy.
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 773
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
0

13 Gru 2010, 00:15

prędzej problemem jest zwarce bądź urwanie/odłączenie podciśnienia,
auto zostało na 4x4 lock (czyli z blokadą) i kręcąc pokrętłem nic nie zdziałasz, ASC jest automatycznie włączane po ponownym odpaleniu silnika więc jeśli świeci się cały czas OFF może to sugerować właśnie jazde non stop z blokadą, bądź awarie systemu
spróbuj przytrzymać przycisk kilka sekund może się włączy ;) aczkolwiek nie sądze,
ogólnie jedź do serwisu
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
1
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Green Future - ekologiczna przyszłość SKODY
    SKODA jeszcze bardziej angażuje się w działalność związaną z ochroną środowiska, wytwarzając ekologiczne samochody i wprowadzając efektywne wykorzystanie zasobów. Przyjęte przez SKODĘ działania "Green Future" mają ...