Passat b5 / golf iv / toledo II 1.9 tdi / 1.8 turbo ?

Re: Passat b5 / golf iv / toledo II 1.9 tdi / 1.8 turbo

20 Lip 2010, 21:50

rycho13 napisał(a):1.8 TDI :)


Co to za silnik? xD
konrad1422
Początkujący
 
Posty: 99
Rejestracja: 12 Lip 2009, 12:54
Miejscowość: PL

Re: Passat b5 / golf iv / toledo II 1.9 tdi / 1.8 turbo

21 Lip 2010, 15:06

Najnowszy, prosto z Chin xD

Co do ekonomii na trasie. Jeżeli jedziesz tak najbardziej ekonomicznie, czyli trzymasz równo prędkość 100-120 to taki Diesel 1.9 TDI spali Ci 5 max. Przy 1.8 T z LPG myślę, że w 9-10 litrach byś się zmieścił. ON spali Ci mniej o połowę, ale jest 2 razy droższy od LPG, więc na to samo wychodzi :smile: W tym przypadku bierz to czym Ci się lepiej jeździ. Niektórych drażni klekot diesla i go nie biorą, inni go kochają, jeszcze inni uwielbiają wkręcać benzynowy silnik pod 7 tyś. (np. ja :P) i biorą benzyniaki. Oba rozwiązania są dobre, które wybierzesz zależy tylko od upodobań.
I taki mały warunek: oba rozwiązania są dobre pod warunkiem, że instalacja LPG będzie dobrze założona u sprawdzonego fachowcy :!:
Poczytaj trochę o tym na forach VW. Często użytkownicy mają już sprawdzone i przetestowane instalację i wiedzą gdzie je zakładać i później jeździć bezproblemowo.
Pamiętam tylko, że silnikach benzynowych z Turbo jest trochę większy problem bo gaz jest spalany w wyższej temperaturze a turbinki nie lubią wysokich temperatur. Wiadomo, że po jeździe trzeba chłodzić, ale i tak coś w tym chyba jest, więc radzę dopytać się dokładnie użytkowników 1.8 T + LPG jak to wszystko się sprawuje.
Klakier
Początkujący
 
Posty: 237
Rejestracja: 08 Lip 2009, 17:09
Miejscowość: Płock

Re: Passat b5 / golf iv / toledo II 1.9 tdi / 1.8 turbo

21 Lip 2010, 15:57

konrad1422 napisał(a):Co to za silnik? xD

Sorry pomyłka, myślałem o czym innym a napisałem co innego. Miał być 1.8T.
Sorry :]
rycho13
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 74
Rejestracja: 26 Cze 2008, 19:48
Miejscowość: Lublin
Auto: Honda Prelude

Re: passat b5 / golf iv / toledo II 1.9 tdi / 1.8 turbo

21 Lip 2010, 22:15

Nie osłabisz 1.8 T gazem. Posiadam takie auto od ok. 3 mies. , gaz sam sobie załozyłem od razu po kupnie ( pracuje w zakładzie montującym instalacje ) . Komputer to Stag-300-4 PLUS, elementy mechaniczne jedne z najlepszych obecnie możliwych( jeśli chcesz moge wysłać Ci spis na pw ). Do tego ma zamontowane Flashlube, przeciwko erodowaniu gniazd zaworowych( przy turbinie raczej konieczne). Moc taka sama jak na benzynie, spalanie ok. 11 L w mieście, ok 9 na trasie, a nie jeżdżę zawrotnymi prędkościami, po prostu lubię wiedzieć ze mam moc pod stopa;)
zywy
Początkujący
 
Posty: 62
Rejestracja: 20 Kwi 2010, 17:08
Miejscowość: Lubin
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mitsubishi Pajero Sport - trzy ekstremalne wcielenia Mitsubishi Pajero Sport - trzy ekstremalne wcielenia
    Już od dziś wielbiciele mocnych wrażeń w terenie mają do dyspozycji trzy, "uzbrojone po zęby" wersje Mitsubishi Pajero Sport. Dzięki trzem pakietom markowych, terenowych akcesoriów o wymownie brzmiących nazwach Heavy ...
    Urwana świeca zapłonowa NGK przy próbie odkręcenia Urwana świeca zapłonowa NGK przy próbie odkręcenia
    Witajcie, dopadł mnie problem urwanej świecy NGK chciałem wymienić wczoraj świece w moim Voyagerze z silnikiem 3.3 i w tylnej głowicy środkowa świeca została ukręcona. Pozostałe dwie odkręciły się bez większych problemów ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      passat b5 german style
      GTP Light