Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tylko, że mechanik sugeruje, że szyba została uszkodzona nie przez niego, a przez uderzenie. A chwilę potem mówi, że może odesłać na gwarancję, czyli sugeruje, że szyba mogła być wadliwa? Co do gwarancji to gościu proponuje, że mam mu zapłacić za nową szybę, on wymieni(za darmo? dlaczego skoro to nie jego wina?) a uszkodzoną odwiezie na gwarancję. Jak gwarancja zostanie uznana to odda mi kasę.MotoAlbercik napisał(a):Tak naprawdę ciebie nie powinno interesować co jest z szybą nie tak. Szyba jest na gwarancji, więc jedziesz do mechanika który ją montował i niech wymienia na nową. A jak nie, to rzecznik konsumentów plus zadośćuczynienie za brak samochodu - wszak z pękniętą szybą ani bez niej jeździł nie będziesz...
Kao napisał(a):No jeżeli nie ma widocznych śladów uszkodzenia to nieprawidłowe osadzenie mogło sie przyczynić do pęknięcia. Czy pęknięcie biegnie aż pod plastikowe podszybie?
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Aby rozwiać wątpliwości zrób dokładne zdjęcie gdzie zaznaczone. Mogę się mylić ale mam wrażenie że pęknięcie rozeszło się z tego miejsca . Kamień ?Ciebie nie interesuje to czy on podpisze bo składasz reklamację do firmy i ona musi to przyjąć niezależnie od tego kto wykonywał tą usługę.taquito napisał(a):Jadę jutro do niego i składam dwa egzemplarze reklamacji i czekam na jego podpis. Jeżeli nie podpisze jadę na pocztę i wysyłam pismo za potwierdzeniem odbioru.