Polak w czołówce Toyota Gazoo Racing Trophy

Polak w czołówce Toyota Gazoo Racing Trophy

30 Sie 2019, 14:40

Maciej Dreszer zajmuje piąte miejsce w Toyota Gazoo Racing Trophy na półmetku sezonu. W wyjątkowym pucharze dla kierowców wyścigowych i rajdowych Toyot GT86 pula nagród wynosi 80 tys. euro.

Toyota od lat wspiera motorsport nie tylko na najwyższym poziomie, startując w rajdowych mistrzostwach świata, Rajdzie Dakar, czy mistrzostwach świata w wyścigach długodystansowych, ale i przecierając ścieżki tym, którzy przygodę z rajdami lub wyścigami dopiero zaczynają. W Europie już drugi rok funkcjonuje Toyota Gazoo Racing Trophy - wyjątkowy puchar dla posiadaczy Toyot GT86 wyprodukowanych przez TMG, czyli odmian wyścigowych CS-V3 i CS-Cup oraz auta w specyfikacji rajdowej CS-R3.
Polak w czołówce Toyota Gazoo Racing TrophyJazda na limicie Toyotą GT86 sprawia wiele radości i możesz to robić bez przerwy, a samochód jest niezawodny.” - mówi Maciej Dreszer, który startuje Toyotą GT86 CS-V3.

To świetny samochód na początek startów w wyścigach GT. Nie ma drugiego, w którym tak dobrze można nauczyć się podstaw. To niezawodna maszyna, którą świetnie się prowadzi.” - przekonuje Adam Lengley, węgierski kierowca wyścigowy.
Polak w czołówce Toyota Gazoo Racing Trophy Jeden start, podwójne punkty
Toyota Gazoo Racing Trophy to ciekawa formuła walki o trofea. Po pierwsze, o nagrodę główną rywalizują zarówno kierowcy wyścigowi jak i rajdowi. Zawodnicy rzadko kiedy mierzą się między sobą, bo wspólne wyścigi nie są organizowane. Punkty do pucharu zbiera się startując w różnych seriach wyścigowych w Europie - lokalnych lub międzynarodowych, oraz w rajdach.

Puchar jest bardzo ciekawy. Toyota wspiera swoich klientów i motywuje do ścigania, a do tego możesz rywalizować, gdzie masz na to ochotę. Punkty zbierasz za każdy start.” - dodaje Lengley.

Żeby zagwarantować w miarę sprawiedliwy podział punktów pod uwagę brana jest konkurencyjność danego rajdu bądź wyścigu (liczba aut w klasie) i poziom trudności danej rywalizacji. Najwięcej można zyskać startując w długich rajdach (powyżej 200 km odcinków specjalnych) oraz w wyścigach długodystansowych (np. 24h Nurburgring, VLN), w których startuje ponad pięć aut w klasie. Ale starty w FIA-CEZ czy WSMP też są opłacalne, o czym świadczy wysokie miejsce Macieja Dreszera w klasyfikacji generalnej cyklu. Do klasyfikacji końcowej brane są punkty z 10 najlepszych startów w sezonie, który w pucharze kończy się 30 listopada.

Wypłata dla najlepszych
Podoba mi się formuła tego pucharu. Mogę walczyć o zwycięstwa w WSMP i jednocześnie zbierać punkty w Toyota Gazoo Racing Trophy. Poza tym, organizacja jest świetna, a pula nagród bardzo atrakcyjna.” mówi Dreszer.
Polak w czołówce Toyota Gazoo Racing Trophy O co toczy się rywalizacja w Toyota Gazoo Racing Trophy? W puli nagród jest aż 80 tys. euro, które rozdzieli między siebie czołowa piątka. 30 tys. euro dostanie zwycięzca, 20 tys. euro przeznaczono dla zawodnika z drugiego miejsca, 15 tys. otrzyma kierowca numer trzy, a kolejne dwie lokaty to odpowiednio 10 tys. i 5 tys. euro.

źródło: Toyota Gazoo Racing Trophy
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 3062
Zdjęcia: 11479
Rejestracja: 18 Cze 2012, 13:53
Prawo jazdy od: 12 03 1998
Auto: Audi A4 B6

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Suzuki Jimny Suzuki Jimny
    Mała terenówka Suzuki była już kiedyś dostępna ze zdejmowanym dachem. Ale najnowsza odsłona modelu, która ostatnio skradła serca wielu kierowców, nie doczekała się dotąd takiej odsłony. Są jednak spore ...
    [E] Audi A6 C5 2,8 / BMW e39 528i / Lexus GS 300 mk2 / Merc E280 w210 [E] Audi A6 C5 2,8 / BMW e39 528i / Lexus GS 300 mk2 / Merc E280 w210
    Podstawowe kryteria zestawienia: - limuzyna segmentu E - wolnossący silnik benzynowy o mocy ok. 200KM - automatyczna skrzynia biegów - modele z ok. 2000r. Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A6 C5 2,8 V6 - 193KM ...

  •