Polonez caro 1996r. nie moge wogóle odpalic

21 Mar 2009, 22:26

Witam nie mogę wogole odpalic tego grata wszystko ładnie kręci i nic cos mi sie wydaje ze jest cos prądem ala ja tylko tak przypuszczam bo wcale sie na tym nie znam
gajeshaker123
Nowicjusz
 
Posty: 6
  • 21 Mar 2009, 23:09

    No to najpierw sprawdź czy jest iskra i czy paliwo dochodzi
    Ostrożność nie jest tchórzostwem.
    Lekkomyślność nie jest bohaterstwem.
    Martoro
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 831
    Miejscowość: Świętochłowice

    21 Mar 2009, 23:15

    był taki czas ze nie było iskry ala tak sobie postał pare dni i tak z ciekawości sprawdziłem jeszcze raz i była i ni chce zapalic paliwo dochodzi. Ale to nie stało sie to nagle wczesniej sobie strzelał i gasł a pod maska cos pykało
    Ostatnio edytowany przez gajeshaker123, 21 Mar 2009, 23:49, edytowano w sumie 1 raz
    gajeshaker123
    Nowicjusz
     
    Posty: 6

    21 Mar 2009, 23:34

    No to skoro raz iskra jest, a raz jej nie ma to w tym musi tkwić problem. Pewnie cewka nawala
    Ostrożność nie jest tchórzostwem.
    Lekkomyślność nie jest bohaterstwem.
    Martoro
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 831
    Miejscowość: Świętochłowice

    21 Mar 2009, 23:57

    tez tak uwazam bede musiał to sprawdzic dzieki
    gajeshaker123
    Nowicjusz
     
    Posty: 6

    22 Mar 2009, 11:53

    Sprawdż też moduł zapłonowy gdyż u mnie tylko że w innym samochodzie moduł szwankował a objawy były takie ,były dni gdy chodził idealnie,były gdy tylko na 3 garach po odapaleniu,były dni gdy iskry nie było i po kręceniu rozrusznikiem pokazywała się,ciekawe było to,że po zdjęciu jednego przewodu zapłonowego odpalał na 3 garach zawsze a na 4 -ech nie chciał,czasami tylko jak mu odbiło,myślalem że to cewka ale wtedy gdy odpalic nie chciał cewka prąd puszczała,sprawdziłem to odpinając przewód zaplonowy biegnący od cewki do aparatu zapłonowego.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8482
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    22 Mar 2009, 12:10

    też bym postawił na moduł albo cewi ponieważ przy rocznikach od 94 lubią właśnie siadać te części
    piotr76
    Nowicjusz
     
    Posty: 17

    22 Mar 2009, 12:56

    Jeżeli jest to gaźnik,to sprawdz,czy w komorze jest paliwo.Jeżeli wtrysk,to sprawdz ciśnienie paliwa.
    No i podstawa- filtry : paliwa,powietrza,świece zapłonowe,kable WN.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    22 Mar 2009, 14:22

    W ogóle silnik który jest pozbawiony iskry inaczej słychać podczas krecenia rozrusznikiem,jest taki głuchy dzwięk rozrusznika,iskra daje ten soczysty dżwięk ,który zupełnie inaczej brzmi chociaż niby tak samo.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8482
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)