PORANNE ODPALANIE FREELANDER 2000ROK--DIESEL

09 Sty 2009, 06:25

stanisław tołłoczko napisał(a): obrazek super ale jeszcze z którego miejsca ten zaworek wykręcić -gdzie się znajduje.


tutaj

radek5277 napisał(a):tam gdzie połączony jest wężyk przelewowy/ gumowy/ z wtrysków do pompy
Freelander TD4
MCARTUR
Aktywny
 
Posty: 268
Miejscowość: gdzieś na południu

09 Sty 2009, 09:03

stanisław tłłoczko,
Ten zaworek zobaczysz jak staniesz przodem do auta, ściągniesz osłonę silnika ( tą z góry, przykręcaną na trzy śruby dziesiątki). Wtedy ukaże Ci się pompa wtryskowa. Patrząc na nią, po jej lewej stronie, odchodzi poziomy zaworek, który widziałeś na zdjęciach. Z tego zaworka odchodzą dwa czarne cienkie wężyki- jeden w stronę chłodnicy a drugi w stronę silnika. Należy odkręcić ten zaworek za pomocą dwóch kluczy ( nie pamiętam rozmiaru) i wymienić go na nowy lub sprawny.
Pozdrawiam!
passat1
Początkujący
 
Posty: 57

09 Sty 2009, 09:06

Zapomniałem dodać, że ja wczoraj wymieniłem ten zaworek i niestety dalej jest to samo...
Jak raz odpali to potem nie ma żadnego problemu aż do momentu, kiedy znowu postoi i tak jakby to paliwo mu zeszło- to znowy jest kłopot aby go odpalić. Nie wiem czy nie dać pompy wtryskowej do sprawdzenia. Niestety znowu koszta...
Jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to proszę o pomoc. Pozdrawiam!
passat1
Początkujący
 
Posty: 57

09 Sty 2009, 17:08

MOżESZ JESZCZE ZAINSTALOWAć ZAWOREK ZWROTNY NA WężYKU OD ZASILANIA -- ZARAZ ZA FILTREM PALIWA ---KOSZT 18Zł / JA GO MAM/
radek5277
Początkujący
 
Posty: 172

09 Sty 2009, 21:42

Jeśli przed filtrem masz gruchę do pompowania to zaworek nie konieczny bo grucha jest takowym zaworkiem :D
... byle do 15:00, byle do piątku ...
HUBI
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 237
Miejscowość: www

10 Sty 2009, 00:52

TAK POD WARUNKIEM , żE GRUCHA TRZYMA----BO ONE RóWNIEż SZWANKUJą------A Są DOSTęPNE W KAżDYM MOTORYZACYJNYM
radek5277
Początkujący
 
Posty: 172
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowe Audi S3 - najlepsze osiągi w swojej klasie
    Trzecia już generacja mocnego kompaktu jakim jest Nowe Audi S3 podniosła wysoko poprzeczkę możliwości przemysłu motoryzacyjnego. Całkowicie nowy silnik 2.0 TFSI Jednostka napędowa 2.0 TFSI otwiera nowy rozdział w historii ...

10 Sty 2009, 08:54

radek5277,
Ja już mam dawno założóny ten zaworek zwrotny- niestety dalej jest to samo.

Hubi,
grucha też jest przed filtrem.

Nie wiem już co mam robić???? :cry:
passat1
Początkujący
 
Posty: 57

10 Sty 2009, 22:38

Pozostaje Ci jeszcze trochęmożliwości wg, rad kolegów
1. Świece żarowe
2. Specyfik do paliwa
3. Wtryskiwacze
4. Czujnik tmperatury może kol. Radek5277 napisze coś o tym elemencie gdzie siedzi i za ci odpowiada.
... byle do 15:00, byle do piątku ...
HUBI
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 237
Miejscowość: www

11 Sty 2009, 10:33

CZUJNIK TEMP. U SIEBIE TEż WYMIENIAłEM /70Zł/ ALE TO NIE BYłO TO--------MOżE U CIEBIE...TO---------JAK MASZ KASIORę TO PODłąCZ POD KOMPA----BO TAK TO TROSZKę TAKIE GDYBANIE. JA SIę TAK BAWIłEM TO MIESIąC TEN ZAWOREK PRZELEWOWY DIAGNOZOWAłEM. A KOLEGA POJECHAł DO TAKIEGO WARSZTATU MERCEDESEM ML-----OKAZAłO SIę żE TO SAMO MIAł ALE ZAPłACIł 700Zł :D-------------PRZEDE WSZYSTKIM SPRAWDź PRZEWODY PALIWOWE / TE MIęKKIE / NA CAłEJ DłUGOśCI / ICH SZCZELNOść NA OPASKACH/
radek5277
Początkujący
 
Posty: 172

11 Sty 2009, 10:57

Świece żarowe mam nowiutkie, dolałem już tego specyfiku do paliwa, na kompa mam kolejkę na jutro ( miała być w ten piątek ale...), zobaczę jescze szczelność tych miękkich przewodów paliwowych i wtryski. Ale jak sprawdzić te wtryski? Rozymiem, że znowu czeka mnie warsztat. A z tym czujnikiem to można by zaryzykować ale z kasą to też szału nie ma. Pozdrawiam!!!
passat1
Początkujący
 
Posty: 57

11 Sty 2009, 20:37

Passat1 napisz co tam Ci wykaże na kompie i jak poradzisz sobie z problemem.
... byle do 15:00, byle do piątku ...
HUBI
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 237
Miejscowość: www

14 Sty 2009, 09:21

Koledzy,
Niestety na kompie nic nie wyszło, bo nawet nie można się podłączyć!
Wychodzi na to, że dostęp jest zastrzeżony i tylko serwis może się podłączyć. Byłem w dwóch warsztatach gdzie mają kompy i każdy mówi to samo. Czy to możliwe???
passat1
Początkujący
 
Posty: 57

14 Sty 2009, 21:57

Pirdoły pier... Mi się podłączał mechanik ale z kompurerem takim że wszędzie wejdzie i nie ma mowy że do któregoś nie wejdzie a nie jest to ASO ani serwis wpisany w rejestr :lol: .Po prostu człowiek, którego wyrzucili z serwisu bo za dużo robił(dla siebie).
motorro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 651
Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk

15 Sty 2009, 10:47

Widocznie ma ten Twój mechanior jakieś myki, żeby to zrobić...
passat1
Początkujący
 
Posty: 57

15 Sty 2009, 21:47

passat1 napisał(a):Widocznie ma ten Twój mechanior jakieś myki, żeby to zrobić...

żadne myki to raczej ten twój nie wiedział co zrobić .U mnie podłączył się z urządzeniem diagnostycznym Launch X431 i nie było problemu .
ps.Czytaliście ,ktoś oferuje instrukcję po polsku ,wie ktoś za ile.Kiedyś dostałem takiego e-maila z propozycją kupna 170pln
Freelander TD4
MCARTUR
Aktywny
 
Posty: 268
Miejscowość: gdzieś na południu