Porsche 911 Carrera S TechArt

Porsche 911 Carrera S TechArt

19 Sty 2007, 18:37

ierowcy sportowych samochodów zazwyczaj czują się swobodnie na niemieckich autostradach. Powinni jednak mieć się na baczności. Jeżeli mknąc w zawrotnym tempie przeoczą występujące nieraz znaki ograniczenia prędkości, mogą usłyszeć donośny dźwięk syreny, a w lusterku ujrzeć błyski niebieskiego światła... Te ostatnie nie znikną z pola widzenia nawet, gdy po dociśnięciu gazu wskazówka prędkościomierza przekroczy pole oznaczone liczbą 300... Nie mniejsze zaskoczenie czeka osoby, którym dotychczas udawało się zostawiać pościg za sobą po zjechaniu na bardziej krętą drogę... Tym razem nie pomogą nawet szlaki wiodące nad alpejskimi przepaściami. Nieustępliwy radiowóz powstał na bazie Porsche 911 Carrera S, które na serpentynach czuje się jeszcze swobodniej, niż na wielokilometrowych prostych.

Za przygotowanie niecodziennej maszyny odpowiada firma TechArt. Znany i ceniony na całym świecie tuner podjął się trudnego zadania poprawy właściwości jezdnych oraz osiągów Carrery S, która już w fabryce otrzymuje zastrzyk sportowych emocji i możliwości. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło na wykrzesanie z 6-cylindrowego boksera dodatkowych 15 koni. Przyrost mocy jest zasługą wymiany filtra powietrza i rur wydechowych oraz przeprogramowania elektroniki sterującej silnikiem. W rezultacie 3,8-litrowa maszynownia oddaje do dyspozycji kierowcy 370 KM, dzięki którym 100 km/h można uzyskać już 4,5 sekundy po starcie.
Piraci drogowi nie będą mogli czuć się bezpiecznie za kierownicami większości pojazdów, gdyż srebrno-zielone Porsche z łatwością uzyskuje magiczne trzy "setki"...

Znana maksyma głosi, że samochód jest znacznie łatwiej rozpędzić, niż zatrzymać. W większości przypadków podniesienie mocy powinno więc pociągnąć za sobą zwiększenie skuteczności układu hamulcowego. Co prawda samochody Porsche od lat słyną z niebywale krótkiej drogi hamowania, jednak TechArt - chcąc podkreślić ideę bezpiecznego tuningu - zdecydował się na montaż wierconych i nacinanych tarcz hamulcowych o niebagatelnej średnicy 380 mm, które wraz z 8-tłoczkowymi zaciskami potrafią zatrzymać radiowóz praktycznie w miejscu.

Image
Pozdrawiam,
Hammond
Hammond
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 75
Rejestracja: 25 Gru 2006, 12:52

Re: Porsche 911 Carrera S TechArt

19 Sty 2007, 23:02

Tarcze o takiej średnicy prezentują się też pięknie przy takich alufelgach, zresztą widać na zdjęciu jakiej wielkości są te tarcze z przodu... Co do drogi hamowania widziałem ostatnio test hamowania z prędkości 200km/h.
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 4463
Zdjęcia: 10603
Rejestracja: 08 Mar 2006, 20:21
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy od: 12 12 1996
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

Re: Porsche 911 Carrera S TechArt

28 Sty 2007, 19:50

NIEMCY MAJĄ:cls AMG i TEGO PORSCHE 911 CARRERA S TECHART.
WŁOSI: lamborghini
a Polacy POLONEZA!!!!!!!!!!
Endrju
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3020
Zdjęcia: 449
Rejestracja: 04 Sty 2007, 22:44
Miejscowość: Poznań

Re: Porsche 911 Carrera S TechArt

28 Sty 2007, 19:54

ladny porszak :D nasza policja sie chowa :lol:
Suzuki Forever :D
Snagi
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 106
Rejestracja: 20 Sty 2007, 11:48
Miejscowość: Kalisz

Re: Porsche 911 Carrera S TechArt

21 Lut 2007, 09:01

no to nie jest poldek... ale parek takich w Polsce przydało by się... piękne tarcze... :lol: i ogólnie spoko porsche... :wink:
don't worry be happy :wink:
Leo;))
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 90
Rejestracja: 19 Lut 2007, 20:54
Miejscowość: Pruszków

Re: Porsche 911 Carrera S TechArt

22 Lut 2007, 19:43

Leo;)) napisał(a):no to nie jest poldek... ale parek takich w Polsce przydało by się... piękne tarcze... :lol: i ogólnie spoko porsche... :wink:


a czy jakies porsche nie jest spoko :):):)

.::POZDRO::.
Endrju
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3020
Zdjęcia: 449
Rejestracja: 04 Sty 2007, 22:44
Miejscowość: Poznań
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Emocjonujący DRIFTING na dachu Galerii Warmińskiej w Olsztynie Emocjonujący DRIFTING na dachu Galerii Warmińskiej w Olsztynie
    Kilkaset koni mechanicznych i kierowca, który potrafi połączyć precyzję z odwagą po to, by celowo wprowadzić samochód w kontrolowany poślizg przy jak największej prędkości. Drifting to ekscytująca technika jazdy ...
    Fotel Alpine Fotel Alpine
    Legendarna zwinność Alpine wynika z niewielkiej masy auta. Nasi inżynierowie zastosowali tę zasadę przy projektowaniu fotela, dzięki któremu kierowca i maszyna stają się jednością. Ultralekki fotel kubełkowy Siedzenie ...

  • Re: Porsche 911 Carrera S TechArt

    23 Lut 2007, 17:07

    endrju napisał(a):
    Leo;)) napisał(a):no to nie jest poldek... ale parek takich w Polsce przydało by się... piękne tarcze... :lol: i ogólnie spoko porsche... :wink:


    a czy jakies porsche nie jest spoko :):):)

    .::POZDRO::.

    tak porsche 932...
    dla mnie totalny niewypał... :evil:
    don't worry be happy :wink:
    Leo;))
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 90
    Rejestracja: 19 Lut 2007, 20:54
    Miejscowość: Pruszków

    Re: Porsche 911 Carrera S TechArt

    26 Lut 2007, 15:54

    super auto ale nie chciałbym widzieć miny szefa kiedy by rozwalili takie porsche
    pietrzyk
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 170
    Rejestracja: 24 Lut 2007, 19:48
    Miejscowość: sosnowiec
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Autosacrum 2009
      Subaru Impreza STI