Problem z odpalaniem na zimnie

Problem z odpalaniem na zimnie

27 Lut 2018, 10:04

Witam,

w mojej Hondzie HR-V 1.6 124KM, 2005 mam problemy z odpalaniem na zimnie - bez dodania gazu nie chce zapalić - kręci w kółko. Jak odpalam w garażu to przeważnie nie ma problemu. Gorzej jest jak zostawię gdzieś na dworze jak temperatura spada poniżej zera. Przepustnice czyściłem, świecie wymieniałem, filtr powietrza też, regulowałem luzy zaworowe - nic nie pomogło. Jak zaczęły się problemy z odpalaniem to zauważyłem brak płynu chłodzącego w zbiorniczku (możliwe, że dużo wcześniej już go nie było) Czy to może być czujnik temperatury płynu chłodzącego?

z góry dzięki za pomoc
Wojdusz
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 27 Lut 2018, 09:38
Prawo jazdy od: 27 11 2010
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Honda HR-V
Silnik: 1.6 124KM
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

Re: Problem z odpalaniem na zimnie

27 Lut 2018, 12:46

Uzupełniłeś płyn?
gruber99
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 501
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 25 Gru 2017, 19:28
Auto: Suzuki Baleno, Vw Passat B4

Re: Problem z odpalaniem na zimnie

27 Lut 2018, 13:08

Tak, nic sie nie poprawiło.
Wojdusz
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 27 Lut 2018, 09:38
Prawo jazdy od: 27 11 2010
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Honda HR-V
Silnik: 1.6 124KM
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

Re: Problem z odpalaniem na zimnie

01 Mar 2018, 15:21

Tam w przepustnicy masz silniczek krokowy jak się nie mylę, wyciągałeś go?Wygląda to tak jak byś miał problem właśnie w przepustnicy która jak jest całkowicie zamknięta i nie ma przelotu to nie odpala.
Wojdusz napisał(a):bez dodania gazu nie chce zapalić
Jak dodasz gazu odpali i puścisz gaz to nie gaśnie i chodzi równo? Ma ssanie, podwyższone obroty?
Cichy77
Aktywny
 
Posty: 485
Zdjęcia: 7
Rejestracja: 25 Sty 2018, 16:52
Auto: Nie mam

Re: Problem z odpalaniem na zimnie

02 Mar 2018, 08:12

Silniczka krokowego nie wyciągałem, jedynie przepustnice.

Jak dodam gaz i odpali to puszczam gaz i obroty na początku są koło 1000 i powoli rosną gdzieś do 1800. Wygląda to tak, że rosną stopniowo, nie prostoliniowo, tzn. z 1000 przesunie się na 1100 i pol sekundy czeka i znowu rosnie na 1200, znowu czeka pol sekundy i tak do około 1800.
Wojdusz
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 27 Lut 2018, 09:38
Prawo jazdy od: 27 11 2010
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Honda HR-V
Silnik: 1.6 124KM
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

Re: Problem z odpalaniem na zimnie

02 Mar 2018, 08:53

Spróbuj wyczyścić silniczek krokowy i zobacz czy nie przycina się, jeżeli zacina się to już wymiana tylko bo niestety zregenerować się go nie da. Własnie takie falowanie obrotów jest winą przepustnicy albo silniczka krokowego.
gruber99
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 501
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 25 Gru 2017, 19:28
Auto: Suzuki Baleno, Vw Passat B4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus LM - czy to będzie flagowa limuzyna czy crossover? Lexus LM - czy to będzie flagowa limuzyna czy crossover?
    Lexus zarejestrował w amerykańskim urzędzie patentowym znaki towarowe LM 350 i LM 300h. Liczby w tych oznaczeniach pozwalają łatwo odgadnąć, że dotyczą one pojazdu w wersji z napędem konwencjonalnym i hybrydowym, natomiast ...
    BMW Z9 Convertible 2000 BMW Z9 Convertible 2000
    Projekt BMW Z9 Convertible skupia się przede wszystkim wokół wnętrza, które ma ułatwiać podróżowanie i pozwolić kierowcy skoncentrować się na wykonywaniu podstawowych zadań poprzez wykorzystanie technologii ...

  •  
    • Obrotomierz - Audi A6 allroad quattro - Avant 2012, 16
      Summer Cars Party 2010
      Tor wyścigowy dla modeli RC, TVN Turbo
      Volkswagen Passat B5 Kombi, alufelgi, Tuning German Style