Problem z Tablicami i ubezpieczeniem granicznym

28 Gru 2008, 12:23

Witam.. Panowie blagam o pomoc bo jestem zielony...Kupilem 12 grudnia samochod z niemiec.... Kupilem od Polaka ale umowa byla przygotowana na mojego ojca i poprzedniego wlasciciela auta czyli niemca....Koles dal mi maly i duzy brief , z tym ze maly ma uciety rog ale to podobno normalne gdy jest wyrejestrowany na sprzedaz za granice...Chodzi mi najbardziej o to ze kolo nie mial zadnych tablic rejestracyjnych na ten samochod...Powiedzial ze moze albo wyrobic tymczasowe plastiki albo dac mi jakies inne byle jakie tak zeby tylko byly... Powiem szczerze ze mniej podejrzane wydalo mi sie zalozyc te byle jakie niz jakies plastiki... Generalnie nie wiem czy legalne jest to ze mam w ubezpieczeniu i na aucie ten sam nr. rejestracyjny a inny w briefach...Nr nadwozia sie zgadza tylko te nr rejestracyjne sie nie zgadzaja... Autem wogole nie jezdze bo nie wiem czy moge i nie wiem jak zrobic teraz zeby mozna bylo jezdzic... Nie oplacilem jeszcze samochodu... TZN ani cla ani akcyzy... Prosze o odpowiedz o pozdrawiam..
galante50
Nowicjusz
 
Posty: 1

28 Gru 2008, 17:35

Jedz jak najszybciej do urzedu celnego zaplacic akcyze bo jest taki przepis ze w ciagu 5 dni od daty kupna zamieszczonaej na umowie trzeba zaplacic akzy bo jezeli nie zaplacisz to bedzie kara i to wysoka bo za 500 zl w drogiej kolejnosci przetlumacz papiery koszt 90 zł nastepny krok to przeglad pierwszy w kraju koszt 170 -200 zł trzeci ktok to recukling w urzecie skarbowym 500 zł czwarty krok rejstracja 230 zł piaty krok to ubezpieczenie i lepiej nie jezdzic bez ubezpieczenia bo jezeli by cie miski zlapaly to zaplacisz na wstepie 4.5 tysiaca zlotych takze sie to nie kalkuluje !!! powodzenia
Peugeot 106
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 13

30 Cze 2010, 22:10