1 grudnia 2011 roku Toyota Motor Poland rozpoczęła we wszystkich salonach w Polsce promocję rocznika 2011. Założeniem akcji było uatrakcyjnienie oferty wszystkich modeli koncernu, oraz dodatkowo przygotowanie ograniczonej liczby 500 sztuk najbardziej popularnych modeli w niespotykanie niskich cenach (przykład: Auris w cenie 49 900, Avensis w cenie 69 900 zł).
Odpowiedź Klientów na specjalne ceny Toyoty była w grudniu entuzjastyczna. Łącznie nabywców znalazło 2328 samochodów. To dało Toyocie drugie miejsce w rankingu sprzedaży w grudniu i estymowany udział w rynku na poziomie 8.5% (dane SAMAR). Najczęściej wybieranymi modelami Toyoty w grudniu były Yaris (736 sztuk), Auris (453 sztuki), oraz Avensis (442 sztuki). Bardzo dobre wyniki uzyskały także RAV4 (220 sztuk), oraz Corolla (245 sztuk).
W styczniu oferta promocji rocznika będzie kontynuowana, jednak liczba dostępnych samochodów stale się zmniejsza.
POLECAMY Lexus LF-LC - nowy samochód koncepcyjnyźródło: toyota.pl