Petento napisał(a):Dlatego też nie rozumiem zdziwienia, że zadbany, 18-letni Civic jest wystawiony za 7500zł. Kupiec się znajdzie na pewno, bo skoro na wspominane ostatnio 18-letnie a3 1.6 za 11000zł się znajduje, to czemu za tańszego o 4500zł civica się nie znajdzie?
po pierwsze tak jak napisał
Barol, a po drugie to mimo wszystko różne targety klienteli
Syfiki V-VI gen to raczej "pryszczate skur..synki hyhyhy", które kupują auto aby taniej, aby Honda, aby był głośny wydech. Kij z dziurami w nadwoziu, zakładam glebę, szeroką stal i głupie naklejki i elo do przodu. a3 też kupuje młodzież, ale taki Sebastian jeden z drugim raczej nie połasi się na najsłabsze 1.6 za 11k, bo będzie wolał wydać te pieniądze zarobione na zmywaku na 1.8t, gwint i felgi od eslajna
Klientelą pełnoletniej a3 z najsłabszym silnikiem za chore pieniądze są zazwyczaj ludzie szukający pewnego auta, trochę lepszego od Gulfa, ale o równie rostej konstrukcji. Natomiast trudno jest mi sobie wyobrazić kto mógłby kupić overprized Syfika z najsłabszym 1.4
emeryt nie, bo lumbago nie pozwoli mu usadowić zadu na asfalcie w takiej Hondzie (bardziej celowałby w VII, bo tam siedzisz jak w vanie). Pryszczaty też nie, bo za słaby silnik i za dużo kasy. Jako
baza pod "projekt" też raczej nie, bo za drogi (stan blachy kusi, ale co z tego, skoro Swap swoje kosztuje). Może ew ktoś, kto szuka auta na dojazdy do pracy, cho tutaj też wątpię, czy ktoś, kogo stać na dodatkowy wydatek 7k kupuje drugie auto.
Najważniejsze to określić target - idealny maluch za 50k nie zainteresuje raczej kogoś, kto szuka bazy do RX czy upalaniu po wsi, a raczej konesera, który schowa go do garażu i będzie jeździł nim raz na ruski rok (albo i nie)