Rdza, a policja krajów zachodu

09 Maj 2016, 13:53

Witam!
Jestem tu nowy, mam nadzieje iż wybrałem dobry dział.
Posiadam Poloneza z 98roku, zbliża mi się prawdopodobnie wyjazd do Holandii - samochód ma tylko tam dojechać, będzie tam raczej mało użytkowany. Niestety na dole drzwi mam rdzę / korozję, dziur nie ma, chociaż od dołu w pewnym miejscu są ubytki karoserii nawet do 1cm. Rdza od samego dołu drzwi sięga w górę na jakieś max 4cm. Jedno ognisko korozji obok klamki kierowcy + jedno ognisko korozji na nadkolu wielkości.. ciut większej niż moneta 5zł. Tu pojawia się pytanie, czy mogę tym samochodem wybrać się w taką trasę? Mowa tu o przejechaniu 1,5tyś kilometrów. Samochód jest sprawny, nowe przewody hamulcowe, elektryka w pełni sprawna, ręczny jest, powymieniane ostatnio paski / rozrząd / płukanie chłodnicy / olej / filtry / gaz wbity w dowód - dowód ważny = przegląd jest... i jeszcze pare pierdół, ogólnie mechanicznie sprawność bardzo duża, nie działa jedynie zapalniczka samochodowa. Z samochodu nie cieknie nic (wymiana zbiornika paliwa + przewodów + pompy itd), ani też się nic nie ulatnia (LPG szczelne).
Pytanie jeszcze raz, czy jest szansa że przejeżdżając przez Niemcy / Holandię zostanę zatrzymany przez policję i zabiorą mi dowód?

Forum przeglądałem od dłuższego czasu (dyskusje o samochodach), lecz dopiero teraz trafiła się okazja założyć konto.

Pozdrawiam!

edit: Progi są w miarę zdrowe.

edit2: Wrzucam zdjęcie
[link wygasł]
IgorM
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 14 03 2014
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: FSO-Daewoo Polonez Atu+
Silnik: 1,6GSi
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak skalibrować alkomat?
    Alkomat to urządzenie, które może pomóc podjąć odpowiedzialną decyzję, zanim wsiądziesz za kierownicę. Jednak aby jego wskazania były wiarygodne, konieczna jest regularna kalibracja. Ten proces jest niezbędny, ...