Regeneracja reduktora brc tecno 100kw lub innego

regeneracja reduktora brc tecno 100kw lub innego

05 Lut 2007, 22:03

mam pytanko przeprowadzal ktos regeneracja reduktora???jak to sie robi czy trudno jest potem ustawic odpowiednia dawke gazu???zeby to dzialalo odpowiednio??prosze was o opinie bo nie wiem czy sie za to zabierac
slawny
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 29 Gru 2006, 16:55

Re: regeneracja reduktora brc tecno 100kw lub innego

10 Lut 2007, 15:17

Witam,

Nie jest to trudne, można to spokojnie zrobić samemu, ale jeśli decydujemy się już na regenerację to powinniśmy dopilnować, żeby wszystkie wewnętrzne części zostały dokładnie wyczyszczone bo w przeciwnym razie lepiej kupić nowy parownik.
Odłączasz połączenia elektryczne. Zamykasz zawór na butli i na wszelki wypadek zdejmujesz kabelki z elektrozaworu. Zdejmujesz przewody gazowe i przewody z płynem chłodniczym. Wyjmujesz parownik i rozkręcasz go na części pierwsze. Stare membrany wymień, inne części dokładnie wyczyść, warto też wymienić inne elementy mające kontakt z paliwem np. tulejki elektrozaworów. Składasz parownik i to wszystko.

Weź pod uwagę, że często w praktyce okazuje się, że zregenerowany parownik nie działa tak dobrze jak nowy. Wystarczy źle naciągnąć membranę i wszystko trzeba robić jeszcze raz, dlatego jak się nie ma wprawy to lepiej żeby zrobił to serwis. Często polecają oni wymienić parownik na nowy, bo nowy pracuje lepiej i jest dużo trwalszy - kosztuje ok. 300-400 zł, a wymienić go możemy sami bo to już jest łatwe zadanie, no ale i tak trzeba by się potem pokazać w warsztacie, żeby ustawić instalację.

Pozdro.
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Rejestracja: 17 Maj 2006, 19:51
Miejscowość: Małopolska

Re: regeneracja reduktora brc tecno 100kw lub innego

09 Kwi 2007, 20:24

arek_89 napisał(a):Witam,

Nie jest to trudne, można to spokojnie zrobić samemu, ale jeśli decydujemy się już na regenerację to powinniśmy dopilnować, żeby wszystkie wewnętrzne części zostały dokładnie wyczyszczone bo w przeciwnym razie lepiej kupić nowy parownik.
Odłączasz połączenia elektryczne. Zamykasz zawór na butli i na wszelki wypadek zdejmujesz kabelki z elektrozaworu. Zdejmujesz przewody gazowe i przewody z płynem chłodniczym. Wyjmujesz parownik i rozkręcasz go na części pierwsze. Stare membrany wymień, inne części dokładnie wyczyść, warto też wymienić inne elementy mające kontakt z paliwem np. tulejki elektrozaworów. Składasz parownik i to wszystko.

Weź pod uwagę, że często w praktyce okazuje się, że zregenerowany parownik nie działa tak dobrze jak nowy. Wystarczy źle naciągnąć membranę i wszystko trzeba robić jeszcze raz, dlatego jak się nie ma wprawy to lepiej żeby zrobił to serwis. Często polecają oni wymienić parownik na nowy, bo nowy pracuje lepiej i jest dużo trwalszy - kosztuje ok. 300-400 zł, a wymienić go możemy sami bo to już jest łatwe zadanie, no ale i tak trzeba by się potem pokazać w warsztacie, żeby ustawić instalację.

Pozdro.


Parownik można kupić taniej - 200-250 zł... Mowa o dobrym parowniku.
spinex
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 28 Mar 2007, 23:07
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Śmiała stylistyka nadwozia oraz unikatowe wnętrze Opla ADAM Śmiała stylistyka nadwozia oraz unikatowe wnętrze Opla ADAM
    Model ADAM wprowadza do segmentu A docenianą już filozofię projektowania firmy Opel, polegającą na "łączeniu artystycznego kunsztu z niemiecką precyzją ". Opel ADAM - w przeciwieństwie do pojazdów firm konkurencyjnych ...
    Volvo S60 Polestar Concept to najszybsze koncepcyjne Volvo Volvo S60 Polestar Concept to najszybsze koncepcyjne Volvo
    Najszybszy samochód koncepcyjny w historii Volvo to "Volvo S60 Polestar Concept" które wyposażono we wzmocniony rzędowy sześciocylindrowy silnik T6 napędzający cztery koła za pośrednictwem układu Haldex. Ten ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Monster Truck Rock Star, 11
      S2020005