W tym roku Raport Samochodów Używanych DEKRA 2017 oceną objął łącznie 500 modeli samochodów. Renault Master drugi rok z rzędu zwyciężyło w klasie samochodów dostawczych. Stowarzyszenie rzeczoznawców DEKRA już po raz dziesiąty opublikowało wyniki raportu na temat pojazdów używanych z uwzględnieniem przebiegu. W Raporcie DEKRA o samochodach używanych eksperci oceniają wyniki ogółem około 15 milionów głównych badań technicznych przeprowadzonych w okresie dwóch lat.
W statystykach uwzględnione zostały wyłącznie usterki istotne dla oceny modeli pojazdów. Typowe błędy w obsłudze, za które prawdopodobnie bardziej odpowiedzialny jest właściciel niż sam samochód, nie są brane pod uwagę. Raport zawiera wyłącznie informacje o modelach samochodów z przebiegiem w określonym przedziale, z których w okresie objętym analizą DEKRA przebadano co najmniej 1000 sztuk.
Dziesiąty raport DEKRA na temat samochodów używanych obejmuje wyniki analizy w oparciu o przebieg, a nie wiek pojazdu. W dziewięciu klasach pojazdów rozróżniono trzy zakresy przebiegu (od 0 do 50 000 km, od 50 001 do 100 000 km oraz od 100 001 do 150 000 km). Zwycięzca w określonej klasie pojazdów używanych w raporcie DEKRA na rok 2017 to model z najlepszym średnim wskaźnikiem usterkowości wg DEKRA we wszystkich trzech zakresach przebiegu. Tym samym w danej klasie może zwyciężyć wyłącznie pojazd oceniony we wszystkich trzech zakresach przebiegu.
Renault Master zwycięzcą w klasie Samochody dostawcze. W klasie transporterów od 2,8 do 4,5 ton dopuszczalnej masy całkowitej Renault Master występuje już w swojej trzeciej generacji. Według raportu, seria modeli wprowadzona na rynek w roku 2010 stanowi znakomite rozwiązanie dla najróżniejszych zadań transportowych. W raporcie samochodów używanych DEKRA 2017 Renault zdobywa drugie z kolei zwycięstwo wśród transporterów, udowadniając po raz kolejny swoją niezawodność.
SsangYong Tivoli - druga generacja modelu Jesień 2019 to czas nowości SsangYong’a. Pierwszą z nich jest wprowadzenie na polski rynek nowej wersji Tivoli. Nowe Tivoli ma długość 4225 mm, szerokość 1810 mm oraz wysokość 1613 mm. W porównaniu do poprzedniej ...
Kolejny krok w stronę jazdy autonomicznej Nie jest tajemnicą, że Toyota intensywnie pracuje nad technologią jazdy autonomicznej. Japoński koncern jest bardzo blisko wprowadzenia nowego układu zautomatyzowanej jazdy do aut produkcyjnych. Mowa o systemie Teammate, ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.