Renault Megane 2 check engine i inne dziwne objawy

Renault Megane 2 check engine i inne dziwne objawy

20 Mar 2018, 14:39

Cześć! Mam problem z moją Megane 2.
1.Od jakiegoś czasu odpala na zimnym i od razu gaśnie. Żeby wgl ruszyć muszę ją przygazować. Jeśli temperatura na polu jest dodatnia odpala normalnie, chwilę idzie na niski obrotach (trochę turkocze) i zaczyna chodzić jak zawsze.
2.W ciągu ostatnich 3-4 dni, dwa razy zdarzyło się, że pojawiła się kontrolka check engine. Auto zaczęło szarpać a z tłumika śmierdzieć spalenizną. To cewka/świece czy coś innego? Bardzo proszę o pomoc jeśli ktoś wie o co chodzi.
axelparis
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 20 Mar 2018, 14:31
Prawo jazdy od: 17 10 2014
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Renault Megane 2
Silnik: 1.6 116KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

Re: Renault Megane 2 check engine i inne dziwne objawy

20 Mar 2018, 17:30

Odczytać i napisac jakie błędy się pojawiły. Bez tego nie ma sensu ciągnąć tematu.
17 kwietnia 2017 na guza mózgu zmarła moja kochana żona Beti, mając 44 lata. Na forum jestem teraz sporadycznie.
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14980
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 15:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Renault Megane 2 check engine i inne dziwne objawy

22 Mar 2018, 17:08

Sprawdz jakie masz cewki zaplonowe,jesli f-my Sagem zacznij od nich.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 7114
Rejestracja: 02 Lut 2009, 12:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota C-HR będzie pierwszym samochodem elektrycznym Toyoty w Chinach Toyota C-HR będzie pierwszym samochodem elektrycznym Toyoty w Chinach
    Do 2020 roku Toyota wprowadzi na chiński rynek 10 nowych zelektryfikowanych modeli. Na targach motoryzacyjnych w Pekinie marka zaprezentowała Corollę i Levina w wersji plug-in hybrid, które zadebiutują w Chinach w ...
    Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją
    Żeliwa są obecnie najpopularniejszym materiałem stosowanym do produkcji tarcz hamulcowych. Decyduje o tym stosunkowo prosta technologia odlewania, dobre właściwości termiczne i łatwa obróbka. Niestety, jak większość ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Porównanie: Audi Q7 I, Range Rover III, Lexus RX 400h mk2, Porsche Cayenne I
      Fiat Idea
      SAM 2792
      Mazda CX-5, tył