Renault Megane I Żarówki

25 Gru 2013, 23:24

Witam
Pytanie może błahe, lecz jestem laikiem w tych sprawach. Mianowicie chodzi o barwę świateł mijania. Po poprzednim właścicielu auta zostały mi światła mijania o barwie niebieskiej/białej xenonowej. I przez te żarówki miałem problemy z przejściem przeglądu, a dzisiaj policja zatrzymała mnie na kontrolę i pouczyła. Wiem, że światła o takiej barwie mogą mieć tylko auta które mają spryskiwacze do tych żarówek oraz samopoziomowanie czy coś w tym stylu ;) Chciałbym wymienić te żarówki na takie o barwie białej, nie żółtej, nie niebiesko/białej, a po prostu białej, dozwolonej. Szukam na allegro takich, rzekomo są białe lecz mają dopiski "xenon", i coś czuję, że ta ich "biel" jest taka sama jak "biel" moich obecnych żarówek.
Drodzy użytkownicy, czy moglibyście mi polecić jakieś żarówki o białym świetle, ewentualnie link do aukcji ? Lub może jakie żarówki mają taką barwę (4000k czy coś w tym stylu)
Pozdrawiam i wesołych świąt :)
Shozo
Obserwowany

Auto: Renault Megane I

26 Gru 2013, 13:43

Jakie masz tam światła - ksenony czy normalne halogenowe? Sprawdz co pisze na kloszu - powinna być literka E z cyferką lub cyferkami i obok literki HC lub HR lub HCR lub DC lub DR lub DCR.
Dlaczego pytam - możesz mieć ksenony, pseudoksenony lub poprostu halogeny.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

27 Gru 2013, 12:58

E04HCR
Shozo
Obserwowany

Auto: Renault Megane I

28 Gru 2013, 00:26