Renault Megane II 2003 R. CO MYŚLICIE ? WARTO ?

08 Maj 2013, 19:14

Hej

Mam propozycje zakupu Renault Megane II tak jak w temacie 2003 r. silnik 1.4 benzyna z tym że chciałbym potem założyć LPG .
W pełnym wyposażeniu klima itp.

Tylko moja obawa jak to jest z ta awaryjnością ?
Czy warto kupić takie auto ?
Jaki ono w ogóle ma charakter , pomóżcie i napiszcie coś więcej na temat tego auta bo szczerze słabo się orientuje we francuskich markach .

Z góry dzięki za każde info które poszerzy moją wiedzę na temat tego modelu.

Pozdrawiam :)
GreenRoom
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 27 08 2008
Auto: Opel Agila
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

08 Maj 2013, 19:49

Renault Megane II... no cóż ma opinie awaryjnego auta. Podobno przy dużych przebiegach rzędu +/- 300tys zaczynały się poważne wydatki (niepewna informacja). Nie orientuje się w szczegółach. Ale z tego co wiem to nie warto w to wchodzić. Lecz mój znajomy miał Lagune II też 2003r, które również ma opinie auta awaryjnego, jak je kupił w 2007/08 roku auto miało 160 tys przebiegu aktualnie ta Laguna ma 240tys i co? Dbał o ten francuski wóz. Poza wymianą filtrów, olejów, amortyzatorów i tego typu rzeczy nic wielkiego w tym aucie nie robił, on sobie chwali. Wydaje mi się, że każde auto odpowiednio traktowane z szacunkiem i sercem jest mało awaryjne:) Tylko sztuką jest trafić na zadbany egzemplarz:)
dany1994
Nowicjusz
 
Posty: 36
Auto: Nie mam
Paliwo: Diesel

08 Maj 2013, 20:06

To nie jest złe auto,najlepszy silnik 1.4 to ten z 98 KM,poza tym tych silników nie ma na liście czarnej LPG .
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8623
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie daj się zaskoczyć zimie i zadbaj o swoje auto
    Szron na szybach, temperatury spadające poniżej zera i pierwsze opady śniegu oznaczają jedno – to ostatni dzwonek, aby przygotować swoje auto do zimy. Okres zimowy jest nie tylko testem dla aut, ale w szczególności ...
    Podróż Volkswagenem, którego jeszcze nie ma
    Fabryka Volkswagena w Wolfsburgu, dział rozwoju technicznego, hala 70 – wjeżdża Golf. W hali nie ma okien, a mimo to samochód porusza się po oświetlonych słońcem ulicach. Tylko że tutaj nic nie jest prawdziwe, ...