Renault Megane, Volkswagen Polo - co wybrać??

04 Lis 2006, 12:23

Mam mega problem, gdyz zastanawiam sie nad kupnem auta i nie wiem co wybrac. Jak napisalem w temacie rozchodzi sie o dwie marki samochodow "Renault Megane oraz Volkswagen Polo" Meganka jest z 96 roku a Polowka z 97 ( wiec jest to jegna z pierwszych wersji ) Mnie osobiscie bardziej podchodzi Megane z tego wzgledu iz jest ladniejsze jesli chodzi o wyglad, jednak w sprawach technicznych jestem zielony. I nie wiem ktore z tych dwoch aut bedzie w stanie mi lepiej sluzyc, bo jak widac nie naleza one do najnowszych rocznikow. Jesli ktos zna sie dobrze na autach i posiada jakis zasob wiedzi na temat tych dwoch marek to prosze o rade. Bardzo mi na tym zalezy. Kazdy rodzaj porady mile widziany, np. moze byc link do jakiejs profesjonalnej strony gdzie zostalo zrobione porownanie tych dwoch aut itp. Z gory dzieki :)
SaileR
Nowicjusz

04 Lis 2006, 12:29

A moze ktos poleci mi jakies auto innej Marki ? Ktore bedzie lepsze od tyc dwoch. Na obecna chwile dysponuje 10 000 zl i nie chcial bym tej sumy przekroczyc, dlatego zalezy mi na aucie ekonomicznym ktore nie bedzie zbyt duzo palic ale bedzie fajnie wygladac. Poniewaz mam 21 lat i w tym wieku nie ukrywam, sportowy wyglad dla tekiego przyszlego wlasciciela jak ja jest wazny :) Przykladowo Meganka jest juz w GAZIE i poj. to 1.4 co to Polowki to jeszcze za duzo nie wiem :/ Prosze o rade.
SaileR
Nowicjusz

04 Lis 2006, 18:52

Polecam Honde Civic. 3-drzwiowe, zgrabne autko z silnikiem 1.3, 1.4 lub 1.6 oszczędne, szybkie, bezawaryjne i ładne! Byłem posiadaczem swego czasu CRX-a i nie miałem z nim nigdy żadnych problemów. A uzytkowałem go również na torze... :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

05 Lis 2006, 00:30