Rover 400 prośba o ocenę

09 Cze 2014, 21:14

Witam serdecznie.
Jestem początkującym kierowcą i stoję przed poważna decyzją jaką jest zakup pierwszego auta. Poczytałem trochę już to forum i poszperałem po popularnych serwisach z ogłoszeniami. Moją uwagę przykuło to ogłoszenie:
[link do oferty na Olx wygasł]
Autko ładne itp, jednak cena wydaje mi się trochę zbyt okazyjna (poza tym widziałem dzisiaj podobną cenę na stojącym egzemplarzu na ulicy), a ja za bardzo w cuda nie wierzę. Wolę się jednak upewnić, ponieważ jak wiele osób pisze rover to marka dosyć mocno niedoceniona. Niepokoi mnie trochę tylna część, która na zdjęciu odróżnia się kolorem od drzwi. Bardzo was proszę o opinie na ten temat. Dodatkowo proszę o podanie przedziałów cenowych, w jakim warto szukać rovera 400, ponieważ ceny tego modelu strasznie się wahają i jest to trochę dezorientujące. Budżet jakim dysponuje teraz to około 4000 złotych. Wiem, że cudów nie mogę wymagać, jednak z racji tego, że ma być to pierwsze auto i jestem naprawdę laikiem to nie wiem czy dobrym pomysłem jest wydawać więcej pieniędzy na dzień dobry, czy może też trochę poczekać i dozbierać do 8000 i szukać coś w stylu rovera 45 czy peugeota 406 w kombi.
mazureq
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: Peugeot 406

09 Cze 2014, 21:42

Tylny błotnik jest w podkładzie, należałoby go pomalować, bo zacznie rdzewieć.
Rover ze zdjęć nie wygląda źle. Z opisu wynika że miał wymienioną uszczelkę pod głowicą, co oznacza że silnik został przegrzany. Należy go dokładnie sprawdzić, ponieważ poza głowicą uszkodzone mogą być także pierścienie tłokowe, lub sam blok może być krzywy.

Co do ceny, to ja bym za to auto dał 1500 PLN, najwyżej :wink:
KUPIĘ KAŻDE AUTO.
PomocDrogowa
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 340
Zdjęcia: 14
Miejscowość: Kraków
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW 728i
Silnik: M30B28 184KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1984

10 Cze 2014, 05:11