Seat Alhambra Głowica

30 Gru 2013, 21:14

Witam mam problem niecały tydzień temu podczas jazdy zaczęły mi stukać szklanki w głowicy,okazało sie że popychacz sie uszkodzil po czym ,uszkodzil szklanki i wałek korbowy,wymieniłem wałek okazało się że sam wałek nie pasuje bo nie dalo sie dokontrowac srub od glowicy,kupilem kompletna glowice razem z walkiem,niby wszystko pasuje,zamontowalem pasek rozrzadu i tu jest moj problem,rozrzad jest ustawiony idealnie na wszystkie znaki,przy probie pokrecenia calym rozrzadem w pewnym momencie sie blokuje,jak to jest mozliwe skoro jest ustawiony idealnie na znaki ,dodam ze zakupilem glowcie od 1Z,a moj silnik to AHU,z tego co wiem niczym sie nie roznia te silniki,ale w czyms musi byc problem.Dodam też ze jak zakupilem ten wałek to silnik idealnie sie obkrecal.Samochód Seat Alhambra 1.9 Tdi 1997r,90km,AHU.Z góry dziękuję za pomoc.
matus1014
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: seat alhambra

01 Sty 2014, 10:56

A cóż ci szkodzi przesunąć pasek o jeden ząbek w lewo?!Pisałem już kiedyś,miałem identyczny przypadek z Clio I,zamontowałem pasek idealnie wedle znaków i lipka,dobrze,że nie odpaliłem silnika bo byłoby po nim,tłoki stykały się z zaworami,przesunąłem o jeden ząbek,czyli ząbek przed znakiem u góry od lewej ręki i automatycznie ząbek przed znakiem u dołu od strony prawej ręki,kluczem delikatnie zakręciłem wałem i pyk przeszło :D Do tego czasu nie wiem dlaczego tak było,być może na pasku źle znaki były naniesione.Potem na pewniaka odpaliłem silnik,nie było żadnych problemów.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW Zagato Roadster 2012
    BMW Zagato Roadster to eleganckie wcielenie BMW Zagato Coupé, Koncept jest niezwykle trójwymiarowy, szeroki i odznacza się masywnie wyprofilowanym przodem. Przednia sekcja została dynamicznie pochylona i osadzona ...