Seat Cordoba 1998r. SDI. Czy warto? Zdjęcia. Do oceny!

16 Wrz 2010, 22:38

Witam!

W końcu nadszedł ten moment w którym mam zamiar kupić swoje pierwsze autko.

Z racji tego że jestem uczniem i auto będzie głównie służyło mi do dojeżdżania codziennie do szkoły (15km w jedną stronę) padło na silnik SDI. Osiągi tego silnika może nie powalają ale mi głownie zależy na trwałości i oszczędności a ten silnik spełnia w 100% te założenia. Długo się zastanawiałem czy nie lepiej poszukać czegoś w gazie ale jakoś nie mam zaufania do gazu...

Mój budżet to około 8500zł na wszystko, tzn. Auto, opłaty, wymiana podstawowych części po zakupie.

Po kilku dniach poszukiwań znalazłem ogłoszenie w gazecie z sąsiedniego miasta na temat Seata Cordoby 98' z bardzo fajnym wyposażeniem (Klimatyzacja, el.szyby, wspomaganie, alusy) Sprzedający użytkował samochód rok i musi zamienić na większy (Dzieci)

Teraz moja prośba do forumowiczów żeby zobaczyli na zdjęcia czy "mniej, więcej" wszystko jest ok z autem, bo co dwie (a w tym przypadku mam nadzieje że i więcej) głowy to nie jedna ;D

W Weekend mam zamiar jechać pooglądać auto, przejechać się i wtedy zobaczymy ale teraz bardzo proszę o wasze opinie na temat tego modelu.

Pod spodem wstawiam linki do zdjęć.

[tymczasowy link do zdjęcia niedostępny]

Z góry dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam! ;D

Aha zapomniałem dodać że auto ma przejechane 192 tyś.
Wacek_13
Początkujący

Miejscowość: Jaworzno

16 Wrz 2010, 22:58

Ładnie utrzymany lakier. Opadnięty zderzak z lewej strony... Ogólnie to raczej ok. Nie pasował mi z początku prawy bok, ale chyba w Cordobach tak to spasowanie drzwi wygląda.
fragman_91
Początkujący

Miejscowość: Wrocław

16 Wrz 2010, 23:31

Wygląda przyzwoicie, ale uważam że za te pieniądze można kupić coś fajniejszego. Szczególnie chodzi mi o silnik. Nie bałbym się na Twoim miejscu gazu i przemyślał wybór. Ale to tylko moja sugestia ;)
"Nie wiem co się tak uparłeś na to V6 skoro byle Opel, czy Ford to ma..."
Kierunkowskaz